domingo, 27 de enero de 2008

Vuelveeee...a Sydney vuelveee...para flipar....

Caaaaaaaaanvi de plans....de nou en Casa!!!!!! la veritat es que estic comode de veres en aquesta ciutat...realment es preciosa...mireu quina foto aerea li vaig treurearribant...Harbour Bridge, L`Opera House...



Ara, el dia no comensava molt be, tal i com vaig arribar primera noticia...m`han perdut la maleta gran...20 kilos de tot el que necessite per sobreviure a la gran ciutat...plan?






I be...vaig arribar al Jolly Swagman...al backpacker on vaig estar fa ja 3 mesos...saludant a tot el mon...la mateixa gent..si es que es la sydney family!!!


i ja que no tenia maleta...i no podia ficarme a desfer-la...vaig decidir anar a la porta del concert mes gran de Sydney...BIG DAY OUT...


Vaig arribar i be...com era d`esperar...les entrades, que valien 200 dolars...estaven agotades...vaig intentar entrar de totes les maneres...pero, en serio...impossible...






Pero ja que estava a l`Olimpic Park...on es van fer les olimpiades del 2000...vaig decidir donar una volta....impresionant...peaso de Villa Olimpica...







L`hora s`acostava...RAGE AGAINST THE MACHINE tocaven a les 21.10...i aci estava jo a les 21.00 a la porta del festival...esperant a no se que...






A vore apostes....que em va passar????


a) Me`n vaig tornar a casa sense vore a RAGE mes content que unes pasques??



b) Em vaig gitar a la porta i quan em vaig despertar estava dins?



c) Em vig pegar amb els 8 goriles-seguritats, i obviament vaig guanyar i vaig entrar?



d) Li vaig fer una perduda al meu angel de la guarda i va acudir amb una entrada per a mi?





Quina es la correcta???




a?




b?




c?




....D!!!!!!




Increible!!! estava a la porta amb 400 persones mes que volien entrar...i de repent un tio s`acosta a mi amb un sobre i em va dir...Do you wonna ticket for free???...vamos que si volia una peaso d`entra de gratis... WHAT!!!!! SURE MEN!!! el tio nomes em va dir My name is Bryan, have fun... increible...despres de donar-li 1000 gracies aquesta es la cara que se`m queda...





I estava dins!!!!! en 5 minuts tocava RAGE, busca, busca....21.15....increible....comensa la primera canso del concert...aci la teniu pecadors!!!!!






increible...temazo darrere temazo....zack...tremendo....Morello....un cabro....com toca!!!!

i gratuit...ja sabeu que lo buenoi si gratis dos veces bueno...




Estos son mis RAGE!!!! Impresinant la de gent que hi havia...





Problema...jejeje com no tenia la maleta...anava amb les xancles...jajajaj no se podeu imaginar el que es un concertaso...amb les flip-flop...menos mal que se del que parlem...els colces em van ajudar...







I continua la vida a Sydney...aci rencuentro amb la spanish people de Byron Bay, David Ibissa, Marina Malaga i Alba Barcelona...a la seua despedida...si es que no se la gent esta continuament anant-se`n... ciao bellos!!!!

I no oblideu la rao real de la meua tornada a Sydney... la CONVENCIO DE MALABARS!!! Genial...res a vore amb la Europea...erem com 100 persones...pero molt bon rotllo...tallers...performances...



i com no torne a tindre sort...perque la unica persona amb la que podia parlar castella, resulta ser l`artista convidat Marco Paoletti, un Argenti, dels millors malabaristes del mon...i vamos, jo era el que jugava amb les seues bloes de malabars, el que xarrava amb ell...abrasos besos..jejej la gent me mirava com dient...pero este...i molt bon rotllo...ja he quedat amb ell per a la convencio aquest estiu a Alemania...miralo que pallaso es....


I el retonno a casa implica...tornar a eixir de festa a per les cervesses gratis...si es que m`ho fiquen massa facil...

Brazilian-Canadian team...a estos si que els trobava a faltar...

French Team....es la plaga...tornen a ser 50% del Backpacker...ara, de lujo...




Hezio...braaaazil....lalalrlrlalalalaa...lalalalrlrlrlalala


I...Spanish Team...esta es Mireia...de Barna i Davide...un Italia que parla espanyol i ha viscut a Tenerife...World Bar...es un altre mon...




Mes coses extranyes a Sydney...l`altre dia estava parlant amb Alex per telefon, a una cabina...i un tio arriba, va deixar aquest llibre al meu costat i se`n va anar...com a minim intrigant...me l`estic llegint...i quan l`acabe el deixare pel mon...cabina...banc...paperera..i que continue el seu viatge...


Com no continue treballant al carrer amb la meua musiketa i la piloteta de vidre...pero es que l`altre dia una dona em va donar diners i em va oferir trebellar fent performances per a nanos i en un club que te ella a la nit...entertainment...llastima que me`n vaja a Nova Zelanda...ara que tenia treball...a la proxima darling!!




i caminant caminant...mireu el que m`he trobat...si ja se...a;gu de per alla se`n voldra vindre cap a aci...flamenco dance...what a fuck is that???!!!! Ana Maria Campos...jo a esta la conec...era profe a la meua escola... jejej ale cap aci que treball... en tens...






VOS VUUUUUUULLLLLLLL......


O EL QUE ES EL MATEIX....I LA MEUA MENT M`OBLIGA A DIR....


I LOOOOOOVE YOUUUUUUUU!!!!!



REGARDS!!!

18 comentarios:

Anónimo dijo...

oeoeoeeeeeeeeeee, quina flipada xiket!!!!!!! els rage de gratis!! ara quan vinguen a madrid els agarrare jo tb!!! oeoeoeoeeoeoeoeoeoeoe, ahi te veo jo, flamenqueo, lorairo lorairo loraAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAiroooooo

muaks germanet!! va, després del cap de setmana t'envie fotos!!

Anónimo dijo...

EIXEEEEEEEEEEE ENRIIIIIIIIIIIKKKK....ka sort en els rage...si es que tens una flor pegada en el cul!!!Fliping in the name of!!
Encara sense maletes?..en la sort que tens, estic segur que no te fa falta..segur que apareix un friki i te dona una!!Nosaltres anem a fer un viatge a praga en pascua..res complicat, 4 dietes i a coneixer la ciutat, i tu a nova zelanda..joer que guapo.Bueno nen, que guapisima la gent de per ahí, pero tu més...enjoy the life.

Anónimo dijo...

No!! si lam veritat es que el mateix dia que me van perdreles maletes me les van portar al backpacker...aixi que damunt no vaig de haver de carregar amb elles... em vaig estalviar el faenon... si es que la sort canvia...si li vols dir sort...

hugs!!

vaig a anar provant amb el flamenque...obi, oba...cada di te quiero ma obi oba...

Anónimo dijo...

ieee ca sort, m'arriba a passar això a mi i en la meua habilitat ni entre al concert ni me troben les maletes, jejeje. Bueno perla, quin viatjaso t'estas pegant, i ara a Nova Zelanda, escenari de The Lord of the rings, alli viu Gandalf, sisi. Ja que tots parleu de viatgets, jo men vax a esquiar als Alps en pascua, siiiiii!! a "Les Arcs", ioodeleijijujiju, que ja tocava enguany agarrar els palillos, jiji. Bueno carawapa, aprengues a malabarejar, flamenco o lo que tu uigues. BESOTS mil.

Anónimo dijo...

Però que wapo que t'ho estàs passant cabronaço... Saps quan te tirem a faltar... Ja t'ho contaré en la pròxima Rave que fem. Aprofita tot el que pugues que la vida que nos ha dao el Lenyor és per aprofitar-la...

Auuuuu

Grannnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

El lenyor.....mmmm a mi me n`ha donat una i a aprofitar-la...qui eres...estic pensant...i no estic segur....

ciao bellos!!!!

Anónimo dijo...

El dur diu:

FILL DE PUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! (sense voler ofendre a Dora, clar)

Anónimo dijo...

Flipan't!! Més que llegir llibres podries fer un. Ves en compte i vigila que no t´envien una maleta de més tota plena de malabars, entrades a concerts, roba surfera, un avió i uns quants fardos de diners... vigila!
En serio, quin viatget t´estàs pegant.
I ja questàs, mira si pots "TELETRANSPORTAR-TE"... PERO EN ROBA (segons Kiko ha de ser sense roba, ???), ens fem tots una birra per açi i ja tires cap a Nova Zelanda!!!
Bueno nenito, un abraç!! I bona sort per la terra dels kiwis!

Anónimo dijo...

Mooooltes gracies.... tinc molt bon presentiment amb Nova Zelanda...tinc a amics d`amics per alla...estara de luuuuxxx....

gracies per lo de fill de.... jo tame te vull..jejeje

hugs!!!

Anónimo dijo...

Quina sort!!! Només faltà que et pagaren per entrar mariconet... A tope Enriclenyooo!!!! No cal que ho diga: se´t troba a faltar. Forts abrasos.

Anónimo dijo...

me voy para el aeropuerto de manises y voy a decir que soy amigo de enric.a ver si se me pega algo de suerte y me regalan un viajecito pa visitarte!.un boca-ombligo muy grande!agur.

Vicent dijo...

Ieeeeeeeeeeeeeeee!!
Xe que wai!!
Antes d'agafar una opció del test!! Ja sabia que acabaries entrant al concert!!
Quina passada de fotos que estas penjant, la de Sydney, la del Koala, la de l'entrada del concert és superxula...
Jo cada vegà que entre al teu blog m'ancenc de l'enveja!!
Un abraç fierecilla!

Anónimo dijo...

Cheers mate...quan parleu d`enveja...encessos...sort...se del que parleu...cla tirarse a la piscina...la vida no es quatio de sort cal estar al lloc adequat al moment adequat...

enjoy your lige guys!!!

hugs...

Anónimo dijo...

Ei! Vaia tela la sort que tenim eh! Sembla que tingues un angelet pegat a tu! Rage againsty the machine, convenció de malabars, birretes gratis...Cada cop em fas més enveja! I ara cap a nova Zelanda! Jo potser tire cap a Laos! Ja ens diràs qué tal el llibre aquell! Spanish School of Dance... Ens vindràs ballant i cantant por soleares!

SEE YOU SOON GUY! I CUIDAT TANT COM FINS ARA!


CARLA.

Anónimo dijo...

OOOooohhhhh...l`ultim dia a Sydney...i ames de veres..que ara ja no torne...mmm que penita...

dema new zeland...ja ma`n dit que m`encantara... a vorem si em perden la maleta....buff..carregat amb les 3 motxiles...darbuka didjeridoo...espectacle fijo

ale..que la vida continua...

rgards my friends

Anónimo dijo...

Tomy:
Pues no va i el tio se fica en el Big Day Out? si es que.... ja te vaig dir jo que molava molt ixe festival,jejejejej. Kill you in my name peazo cabron!!!!!! Tots els que estem aci segur que hem pensat el mateix, jajaajajajaja. Ale pues, ja t'he enviat l'email que volies en quasi tot el que volies.
Un abraç nen!!!!!

Anónimo dijo...

jajajajaja...jajajaja....jajajaja....jajaja...jajajaja...jajaja...jajaja...jo tambe tinc soooooort!!!
si tus ojitos fueran
aceitunitas verdes
toa la noche estaria
muele q muele,muele q muele...
camaron.

tb et vull molt

tksr!!!!!!!!

Anónimo dijo...

jajaa me parto con los comentarios... pues sí, nada como estar en el sitio adecuado en el momento adecuado y saber ver que esa es la oportunidad para disfrutar...y tú estás disfrutando y mucho.. me alegro.
besitos!
raquel