miércoles, 23 de enero de 2008

superhabit dinformacio...BRISBANE...la ciudad sin ley...

Si es que no pot ser...Brisbane...aci he estat dos vegades diferents pero vos fare un mix...de primeres....el vol que tenia desde Brisbane...resulta...que....vale!!! ho reconec soc un despistat...pero no es la meua culpa!!!! tenia el movil un dia atrasat...aixi que vaig arribar a l`aeroport tot carregat i me digueren que el meu vol era pal dia seguent...plan?? pues res..un dia a Brisbane...problemes...0....


Aquest moment va ser l`legit per recordar a la famili...mireu les fotos del sopar de nadal...les cartes...la pell de gallina!!!! gracies!!!


I como no hay mal que por bien no venga...a Brisbane em vaig trobar amb dos colegues...Rober de Picassent i Jose de Mallorca, al que vaig coneixer al Arts Factory a Byron...vam passar dos dies de lujo...


Aci ens teniu...Brisbane...una ciutat xicoteta pero amb encant...es curios perque vaig presentar a estos dos personatges i ara per ara estan viatjant els dos junts per Whitsundays, Fraser...la vida pega una de voltes...jejejej



i de vuelta a Brisbane...el meu nou objectiu..el meu Didjeridoo...ja tinc en ment el meu disseny..ara he de posarlo en marxa...


Aci em teniu amb el freakiman del Aborigen del taller, Joe, amb la seua ajuda...(encara que be, algo mes podia haver fet...jejej) ja tinc el meu Didjeridoo amb la simbologia que volia...ara a seguir tocant...didodidididodidididdiidoidiiddddiiooooooo


Aci en Brisbane la veritat es que la Fauna canvia pero que molt.....mireu si no el que te trobes pel carrer...ce n`est pas possible...


I qui m`ho anava a dir!!! Brisbane encara es millor que Sydney per treballar al carrer!!!! hui, el meu dia lliure se m`ha ocorregut traure la motxila musical i la piloteta....i ausaes my life!!!!


49 dolars!!!! tremendo!!!! i a mes la Francesa de la tenda on he pintat el didjeridoo m`ha regalat el viatge de dema fins a l`aeroport...aixi que hui m`estalviat 65 dolar...plan??



Brisbane...esta be...m`has caigut be....te pongo un 8,5...jejej
I`m leaving Brisbane...Sydney, are you waiting for me??


Aquest es el meu ultim sopar intel.lectual a brisbane...al estil Thai...que vos pareix..diari i tot...





se you soon buddies!!!

11 comentarios:

Anónimo dijo...

ke pasa neeeeen...si es que vivint en australia i damunt estalviant...l teu no te nom. I ara aon te guiaran els teus pasos..una nova aventura?yo un cap de setmana de puta mare..birretes per la nit, bicicleta per barna tot el dia, padel a lo aznar deinaret de lujo...ke xungo que acabe ja. Ara disfrutant la vida, espere que continue. Ganes de voret ya pero disfrutant de la teua aventura. See you soon, big livinstone...supongo!

Anónimo dijo...

Holaaaaaaaaaaa!!! Aquí estoy, con mi hermana... enseñandole las cosas q haces...dice que caces un koala para ella...jeje...ya ha comprobado que estás bien...muy bien!!toda mi family te manda besitos y mi padre promete hacerte (y a todos) una paella cuando vuelvas, así que ya sabes. Muchos besos. Cuidat. Share

Anónimo dijo...

mareeee, ke guapo kestas en les fotos!! patir, patir, no patixes molt eh?.. mola el koala, mola el cangur ke vares vore i tots s'imaginàrem en el video, molen els patos.. bé, un bes mooooolt gran des de madrid pa tu pate patu

Anónimo dijo...

Jajaja! Jo vull d'això que fumes allà que fa que t'oblides fins i tot del dia en que estàs! JEJE! I quins ullets que fas allà amb les fotetes i les cartetes... Que bonico! Per cert! ESTAS NEGROT D VERES! Quin moreno tropical se t'ha posat!

I escolta... Veritat que per a pintar el didje t'has inspirat en les flors de la "manzanilla"?? JEJEJE! Ja tens una coseta més per a traure al carre i fer dinerets! Pero... No serà massa facil de transportar... a vore si inventes algun mecanis-me i el fas plegable... Ja tens feina!

Besets i molts records!

TAKE CARE!

CARLA.

Anónimo dijo...

Des de Tarragona un ser de Carcaixent fill d'un encontre sexual entre un namekià i la filla de Steven Seagal (no pretenc ser graciós, és veritat) t'envia un fort abraç i un sac d'enveja xa q l'afones en la mar... q bé q vius cabronaso...
Disfruta peaso de monstruo. Una casalleta a la teua salut!!


... xo q bé q vius...bufff!!! afona el sac!! afona-lo!!!

Anónimo dijo...

Exagerats!!! no estic tant moreno...el que pasa es que aci es estiu...ni platja ni res...to natural!!! ale vaig a vore si me passetge per sydney..que este lloc me sorpren cada dia mes...ja vos contare...killing in the name offff....

juanito quan trobe el sac tranki, l`afonare...i m`afonare amb ell

abrasos!!!!!

Anónimo dijo...

ja...si tots sabem, que no estas en australia...estas en silla, les fotos made in photoshop y el moreno corporación dermoestetica..ale a passejar per sill...es a dir sidney!!

Anónimo dijo...

pedaso tipo bucejador tens amb el traje. vaig un poc atrasaet pero es q no soc molt aficionat al internet. preparat per q aquest estiuet anem a vore a melina i farem un creuer xocotet de buseig per les illes galapago q tenen q ser fluixes. aixi q com veig q estas guanyant un pasto per eixa part del mon, no tindras problemes per vindre. un fort abras salvatge.

Anónimo dijo...

ahi estamos!!!!! projectes de futur!!! aneu preparant nous destins que a partir d`ara...s`ampastra la cosa...

continueu aixi...i si canvieu..ja sabeu...a millor...

Anónimo dijo...

Nenito!!! Que pacha??!! Quina rabia no poder parlar en tu!!! Aci la putà es que ens duguem 12 hores de diferencia i resulta complicat poder fer els càlculs pa no despertar-te cap a les 5 de la nit. Tampoc he pogut seguir el blog en 3 setmanes, aci no existeix internet... ;) es coña, tan sols que ens resulta dificil accedir. Quan arrive a casa et cridaré.
I pal's nenitos picassenteros, tenim que fer un dinaret-soparet en el teu record quan arrive.
Un abraç!!!!

Miguel

EINDRITZENTIX dijo...

CIJELIIIIINN!!!!!!

VULL PARLAR AMB TUUUUUUU!!!

MAXU PIXU MAXU PIXU EH! EH!!

HAVE FUN MEN...