sábado, 12 de enero de 2008

Whitsunday...scuba...diving...

EEIIII!!!!!

No s`imagineu al parais on estic...no tinc temps pa res...hui he acabat el curs de scuba diving... (immersio a 25 metres) dema comence un viatge de 3 dies arround the reef...es a dir al voltant de l`unic ser viu que es veu des de l`espai...
tinc fotos que ensenyar-vos pero resulta que aquestos ordinadors no tenen per posar la targeta...es que tinc una camera nova... (la meua se`m va trencar, compri una malilla, en un dia se trenca, me la canviaren per una millor, en un dia se trenca, i ara tinc una que es la hostia...de moment ja me dura 7 dies~!!!! oh!!! todo un record!!!)
Estic a Whitsunday...si podeu mireu a internet...es impresionant...compartint pis amb un tio suec (que resulta ser el que fa el curs d`immersio amb mi, els unics dos, i tambe el viatge al reef...) Australians a punta pala, ja que ara estan de vacances...i no se...
despres de Whitsunday anire a Fraser Island...son 3 dies de tour en un 4x4...aixi que estare incomunicat...vos ensenyare les fotos totes juntes...sorry...
Aso d`estar al tropic es una ratllada...plou...sol, plou...vent...sol. sol, sols...plou...es de locos..
Family....gracies per el regal de Nadal, increible poder vore les vostres cares...tot el que em dieu a les cartes...gracies...
Nando, gracies per la jaqueta, me la pose tots els dies, me salva la vida...ole, ole i ole...
Raquel, gracies per el llibre...si que es veritat...interesant com es pot observar la sort des de diferents perspectives....estic llegint-lo per 3era vegada...m`encanta...q sort...
Tonneti, ara si, gracies...el teu snorkel me fa una funcio increible...aci si que vaig a disfrutar...no veges quant m`enrecorde de tu...
gracies per ser com sou...
qui sera el friky 4000...???
Regards!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

ei!!! collins que no pares...la veritat es que ja no se que dirte....que seguisques disfrutant...pasante-ho rebe....i que et cuides molt....se que es el de sempre però per el que veig ho estas fent :). per aci tot prou be, molts besikos i a seguir aixina muak!!!

pauleta

Anónimo dijo...

Ole ahí.. quina raó tens... Allò és preciós de veres!

Hem pujat de categoria eh... Ara ja estem en piset i tot!

I lo del scuba-diving... És una passada! Ara ja no podràs evitar coneixer el paissatge subaquàtic allà on vages... Si més no, a mi em passa!

Continua així mante... Que crec que per ací et tenim tots una enveja que fa por!

Disfruta de cada segon, perquè serà irrepetible!

Lots of kisses and regards... And very very very happy new year PERLA! See u soon!


CARLA

Anónimo dijo...

Ei, soc Tomás, ja feia temps que no sabia de tu perque entre unes coses i altre no tenia temps. mira que me dones enveja cabró, l'alegre molt d'açò que estas fent, ojala poguera algun dia disfrutar de tot eixe paradis. Tio, tenia que fer-te una pregunta, ja has comprovat que l'aigua del retrete va al revés, jejejejeje, es que ha eixit hui en Los Simpsons, jajajajajaja.
Un abraç molt fort xavalote!!!!!!

Anónimo dijo...

Eyyy que guay, el que vas a fer es una de les coses que esta en la meua llista de coses que hi ha que fer en esta vida, ca soooort.Disfrutau pq te que ser impresionant. Jo tic per ací mig costipà, després d'un cap de semana destroyer-cultural. Narem al teatre a vore a Toni Albà el divendres i el dissabte al concert de Sargento García en el loco, i clar, després token les copichueles, ayyyy. I hui es l'aniversari de Vicent, conque el plan es anar tots cap a Barna el cap de setmana a celebrarlo, oeoeoe, de comboi. Ja te contarem.
Que teu pases molt bé, i ves aspai en les meduses ixes, jeje.Cuidat, un besot molt gran.

Anónimo dijo...

A vore a vore quan arriben les fotos, encara que parle per tots si dic que ja estic fart de voret el careto en el ordenata...jur jur...bueno nen que avore si te trobes alguna morena en mala llet en els corals. Disfruta del paradís mentres els demes van a la feina el dilluns. CUIDAT AND MISSS YOU!

Anónimo dijo...

MOLTES FELICITATS A VICENT!

Aquest és l'únic mitjà que tinc perque li arribe, crec!

Lo dit! I un besito i molts records per a tu!!


MUA**


Carla.

Anónimo dijo...

AHHH!!!!!

M`ENCANTEU!!!! SI ACABE D`ARRIBAR DEL CORAL, JA VOREU LES FOTOS...LA VERITAT ES QUE NO SE QUAN NO TINC TEMPS...

ARA CAP A FRASER ISLAND....JA VOREM...BUENO QUE SEN VA LAUTOBUS...SEE YA!!

VOS VULL MOLT!!