miércoles, 16 de enero de 2008

WHITSUNDAY...AL AGUA PATOS...

VIDA NOOOOOOOOOOOOOOVAAAAAAAA!!!!!!!








Comensa l`adventura per la costa est....i no comensa mal, aci teni des de l`aire com es veu el REEF, la barrera de coral, l`uni ser viu que amb dos collons es planta visible a l`espai...es impresionant...se`m queda un poc gran... Be, per a no canviar...el primer problema em va sorgir nomes arribar...em feia falta el cerificat per al curs de scuba diving....i amb tot el morro....vaig esperar al metge, a que algu fallara i conseguir el meu certificat....qui deia que no anava a conseguir-lo....








Aci les primeres classes practiques....amb tot el stuff...el material necessari...la piscina reglamentaria i 3 tios parlant en Australia...que no se pareix en res a l`angles....intentant ensanyar-nos aso del scuba....






tot de luxe el primer dia...i despres de la duxa corresponent...jo i el meu germa suec...que no es que se fasa el suec...que tambe...tinguerem festeta amb els compis d`habitacio...tres australians...un descollono...ja se podeu imaginar...ole, ole, ole, i ole!!!



SPANISHSTYLE....





PREGUNTA>



Que collons es aso???

-pato

-pinguino

-cuervo

-siguenya

-todas las anteriores son correctas.....

Be, i comensa el viatge durant tres dies al voltant de les illes i el coral....impressionant, 25 persones en una vaixell...tot un angles i canadenc, un suec i un espanyol...de nou...de xiste....

Aci teniu al doblete espanyol (ja que tot el mon es creia que David, el suec, era espanyol i que estavem viatjant junts....es de locos aso....)

Aquest simbol que fem significa que tot va mes que be baix de l`aigua....ja anire ensenyant-vos....tonneti...res a dir...increible...priscilas...white norsus...corals increibles....


iper a que veges que si que soc jo....aci tens els meus peus...que apart de morenos com jo...tenen unes ferides increibles al dit gros....5 dies banyat i amb les aletes dels collons...no ho han pogut soportar...ara...a apatir...o no...

i com no les casualitats.... me encanten...Me he trobat a la meua japonesa preferida de Byron Bay a Whitsunday!!!! just quan jo me n`anava ella arribava... jejeje aso de trobar a gent del passat proxim es genial...vos presente a Yasu...la canya....

i el Apollo team, aquestos varen ser els meus instructors al mig de l`ocea...i com no, despres del curs....cerveseta....si ejque....

CONTINUE AVALLL....

ARA...FRASER ISLAND....JA VOS CONTARE...

Cuideuse mooooooooollttttttt!!!!

8 comentarios:

Anónimo dijo...

JO VUIC A LA DELS ULLS BLAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

YEEEEEEEEEEEEEE NENNNN!!!!!!!!!!YA TOCAVEN ESES FOTETES.......a pues el sbuba men...si es que te adaptes a tot!Aixo si, la foto dels peus sobrava...on estan les fotos dels corals sota l´aigua?A vore si quan tornes ens dones unes clases de inmersió en les profunditats. Ala nemo la solució al problema es que totes, sempre totes son correctes. ALEHOP

Anónimo dijo...

chico, kuan vingues ja mos donaras unes classes d'inmersio en la bassa de l'hort que coral no se si tindrà, pero criatures varies segur, jejeje.Pero jo lo que uic es solet i caloreta que per ací fa un fred que pelaaaa!ale xikillo, a ferse morenet i a bucejar per ahi. Estas patint, siiiii!

Anónimo dijo...

Ah!...gràcia me fa això de que patixes.... (con tono de envidia y "resquemor" evidente)....no hi ha cerveseria que deixes viva cabró... Proposta de documental: "Beering on Australia"....en fi... (con tono de resignacion evidente) després de haver visionat el paradís gràcies a les teues fotos... farem click i tornarem a la nostra mísera vida proletaria...jejejej... Beu-te una a la nostra salut Enric!!! A passar-ho beeee!!!!

Anónimo dijo...

Ei soy el frikynumero 4000!!!!oeoeoeoeoeoeoeoeoe!ya puedes pagarme el famoso viaje a australia que sorteabas para el número 4000.o no era así?jajajaj
me alegro de ver fotitos nuevas.por aquí se te echa de menos, pero viendo lo que estás viviendo podemos superarlo. disfruta mucho.
PD:ya sabes mi dirección. ya me enviarás los billates de avión.
un abrazo

Anónimo dijo...

Ala Enric !! Que sort que tens i enveja en dones (com a tots), encara que el meu espirit d’aventurera no arribaria a fer eixe salt de Tarzán i el meu angles no en deixaria ni aconseguir una botella d’aigua ... però malgrat les meues limitacions, també voldria perdem per eixes platges, així que eres devot de la meua admiració, perquè a més de fer totes eixes coses, tens habilitat per a dur tres curros entre mans, espectacles, classes, festa... Che! me quedat sense paraules de tot lo ben muntat que heu tens i del bon rotllo que es respira per Australia. Impressionant !!!
Un Beset des de Barna !!!

EINDRITZENTIX dijo...

Yeeeee!!!!!!

esta vida m`agrada maaaaassaaa!!!!.. aixi que deixeu de lamentarse i tireuse a la piscina...vos asegure que esta plena...jo estic bussetjant...vos espere.,...


Antipodabrassos...

vos vull!!!

EINDRITZENTIX dijo...

Yeeeee!!!!!!

esta vida m`agrada maaaaassaaa!!!!.. aixi que deixeu de lamentarse i tireuse a la piscina...vos asegure que esta plena...jo estic bussetjant...vos espere.,...


Antipodabrassos...

vos vull!!!