jueves, 17 de enero de 2008

Fraser....1era...part..

Alehooooooooop!!!!!!!

K paxa!!!!! How is it going???!!!!

Com que una imatge val mes que mil paraules....aci esta...me tire a la piscina per dirvos...que Fraser Island es alucinant...res a vore en el que havia vist fins ara...Pero bueno...abans de res volia fer un recordatori a ma casa....UELAAAAAAAA!!!!!! mira el que me trobat per aci......

te sona????
Pos si...resulta que ma Uela es la millor Patchworkista de la comarca...i quan he vist el nom casi em dona algo...mare!! on esta la paelaa??? guardamela al congelador!!!!!
Com no, vaig entrar cap a dins i en efecte...els teus, no tenen res que envejar a estos...que no te pots ni imaginar la pasta que valen... Es que no se...me passen massa coses....per la nit viatjant cap a Fraser island...ens vam trobar en un accident...res greu...pero en lloc de tardar 23 hores...tardarem 15...aci...no es res...jo era dels que no podia dormir als autobusos...i ara....10 12 hores cauen segur...jejej
Pero el que es el desti...per l`accident, Phil, aquest xaval que es metge va voler ajudar i gual que jo...ens vam coneixer...i resulta que anavem els 2 a Fraser a fer la mateixa aventura en cotxes diferents...mu grande este tio!!! from switzerland...si es que federer...
Hervey Bay...

kilometres i kilometres....
i la nit...pareix que he pujat d`escalo...ara tinc targeteta...aire acondicionat i 10 companys de viatge que son la canya, 2 d`israel, 1 de Canada 2 de London , 3 irlandeses i 1 de suissa...qui me falta???





Aquest ordinador no em deixa pujar les fotos de la peazo de illa....aixi que....

CONTINUARA.....

abrasos....

4 comentarios:

Anónimo dijo...

APANEN.....QUIN TIPET SE TE ESTA QUEDANT, I EL BIKINI VERD TE SENTA FENOMENAL...que barbaritat...ale jo men vaig a la feina, que ja es hora. I tu a coralejar...alehop

Anónimo dijo...

ei figurín,jo pense com armando. si ets el del bikini, enhorabona, els teus amics ara et voldrem un poquet més.ale a gaudir que nosaltres currem per tu!un abraç

Anónimo dijo...

Ei, soc Tomy, decidit, ja no entre mes al teu blog, perque cada vegada es pitjor, les fotos una merda, tot, tio, curratelo un poquito, no?jjejejejejejeje
Un abraç crack!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

IMMMMMMPRESSIONANT...TKSR