martes, 22 de enero de 2008

NOOSA...paratge natural...

Posi!!!! Ja estic aci!!!! per fi he arribat!!!



Ja em toca un poc de soletat...trobava a faltar estar sol...pensar, escriure...llegir...algo tenia que heredar dels meus progenitors...jejeje

Aquest es el precios port de Noosa...quiet town...tranquilitat....tststtstssssss



encara que les motos aquatiques...que no m`animare...no, estic de relax, ok?? si es que no hi ha manera de parar ni un momentet??


i el surf...Noosa es un dels millors llocs per fer surf...tambe un dels mes perillosos per les roques a la costa...per tranquils, estic be...i segur perque com veieu..els bombers aci...a part d`apagar focs fan riure...com se pot anar aixi pel carrer, si es que me lo ponen a HUEVOS!!!


JAJAJAJA i aci la unica noticia que he rebut d`Espanya en els ultims temps...observeu si ens tenen respecte a l`ltra punta del mon que gasten el nostre emblema nacional per a diR DANGER!!!! No passeu per aci!!!! jejeje


OLE OLE OLE I OLE.... si es que fora d`Espanya un se sent....be....val...i espanyol....joder!!!


i aci la part emocionant....National Parkof Noosa...es a dir, paratge natural, gratuit, on pots passetjar hores i hores i la natura esta en el seu estat natural....fins aci tot be...que passa que passetjant passetjant i jugant amb el meu Moi Toi, ja vos explicare......se`m va ocorrer mirar cap a dalt...






SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ES JAUME!!!!!!!!!!!!



ES UN KOALA FENT LA SIESTA....QUASI EM DONA ALGO...MIRALO...QUE BONICO!!!!!MAREEEEEEEE!!!!!!! PA MENJARSE-LO!!!!! DAMUNT ES QUE SE VA DESPERTAR I EM VA DELEITAR AMB UN SUPRALENT CANVI DE POSICIO...SI ES QUE EM SENT IDENTIFICAT AMB ELL I TOT!!!


I ACI DESDE L`ALTRA PERSPECTIVA....ESTAVA FORA DE MI...LI VAIG FER COM 1.500 FOTOS...JO EN VULL UN PER A MA CASA!!!!

MIIIIIIIRRRAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! SI ES QUE ES PA MENJARSE`L O NO ES PA MENJARSE`L!!!!!!!! EVAAAAAAA AL FINAL HE TROBAT EL MEU CLAUER EN EL SEU ESTAT NATURAL!!!!!!! OOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE
BUENO I PER SI FALTAVA ALGUN ANIMALET....ACI TENIU LA ULTIMA COMPANYIA ABANS D`AGAFAR L`AUTOBUS...SI ES QUE ES UN LLOC MOLT EXTRANY...AQUESTOS DOS ANECS ME SEGUIREN DURANT 5 MINUTS....SERE EL PATITO FEO...FUCKERS!!!! JEJEJE



ALE...ARA CARA A BRISBANE...QUE EL RITMO NO PARE NO PARE NO QUE EL RITMO NO PARE...UY...QUIN MOMENT DE HISPANIDAD MA DONAT!!!


ENJOY YOUR TIME...HAVE FUN, REASON OF LIFE....


SEE YA!!!!


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Aleeeee, que boniko, un Jaume de veres!!!!ja tenia ganes jo de que en vegeres uno. Si es que son molt tendrets, jo tb en uic uno pero crec que no estarà ben vist que el furtes d'un park nacional, jeje. Se conformarem en les fotos i en els cachorrets de LLepasa que no son koales, pero tb son molt monos i gordos. Tio, el lloc on estas ara es molt xulo, vas a ferte el rei de la selva entre tanta fauna, conque a disfrutarlo i ves aspai en les rokes i el bombers. BESOOOTS alcasserenses.

Anónimo dijo...

NEEEEEN...si que esta guapo, si, pero es mascle o femella, ijaijaija...ahir vaig vore una peli que no te recomane..es diu wolfcreek i pasa en australia i dona un mal rollo...aixi que continua en la vena exploraor, que se ha corrido la voz, que eres un salao..el esploraor salao...ale men vaig al curro..be happy and see you.

Anónimo dijo...

Chiquillo, me has alegrao el día con tú respuesta!! jeje... Qué hulo el koalilla!! Sigue así y ten mucho cuidadín con las rocas!! Ah!1 Y gracias por lo del arrecife, en cuanto vi tus pies me fije y me encantó. Muuuuchooooosssssss besos guapeton.Share

Anónimo dijo...

Obviament Jaume es mascle!!!!! aixo faltva!!!!!

Aci dels mals rotllos passe aixi que la peli pa quan torne...

el problema sera l`exces d`equipatge...tant d`arrecife..plan, plan, plan...