domingo, 3 de febrero de 2008


Llegan tiempos de despedida...esta vegada si que ja no torne...va ser tant facil fa tres mesos...pero ara he de dir adeu a moooolta gent....snif..snif...
Com podeu observar...tot i no escriure be el meu nom...estava clar que me n`havia d`anar ha arribat el dia...



De primeres al Backpacker...que m`ha donat de menjar, beure i dormir...gracies jolly...



Al barri, Kings Cross...el barri de les 24 hores, que es com l`anomenen...tot el que necessites quan ho necessites...es cert...


A BRAZILIAN TEAM... vam fer una barbacoa a l`estil brasiler el diumenge...impressionant... ja vos ensenyare...Olha que cosha tan linda tan lhena de grasa e es la menina...


All of them brazilian...i aixo que ara estan en carnestoltes alla...
Happy birthday to Rom...26 anyets...i cap a Espanya que se`n ve...oeoeoeoeoeoeoeoeo
a estos...a estos son als que vaig a trobar a faltar...de fet em pregunten si soc Brasiler per aci...si es que tot lo bo se pega...


aci...Spanish hamaca style...estan millorant..pero necessiten una espenteta...

My roomate!!! el meu company d`habitacio...desde London...bueno...Bristol...OLI!!! un crack!!!

Si ja vos dic jo...si fins i tot la meua motxila musical ha triomfat aci en Australia...que no men!!! it`s mine...IT`S MY LIFEEE!!!!
5 HORES DESPRES...ESTRES????
L`equip belga-frances...Flo i Manu...xe tu!!! quin bon rotllo....
i aquest es el resum...no ens calen cadires ...se les inventem...ara..la birra..que farte ein!!!!
I per a variar....els ultims....aci...l`ultim dia que vaig treballar al carrer...pero amb amics...aci vaig quedar amb Daisuke, el meu germa Japones i vam fer una batucada al metro...impresionant...

si es que tocant i guanyant diners...vos sona???
ciao bellos...Japan team...
i la resta de Brazil team...Igor...no se que em pasa amb els brasilers...crec que tenim el mateix feeling...

L`ultima festa al WorldBar...com sempre, el lloc no es important...els amics son els que importen...

L`ultim Kebab...aquestos son els meus coplegus del Kebab...tambe els trobare a Faltar tu!!!
Moment de despedirse... als meus germans els vaig regalar la meua sudadera dels Sva i un cd...a vore si acabem fent la gira per suramerica ja d`una vegada...
Ultimes rises a la porta de Backpacker...malrotllo???

Ale hop!!!! Nice people!!!! me`ls enduria en la motxila eh...
i ulima risa abans de gitarse amb el meu company d`habitacio...si es que...syney...I love you...


I ara...quina direccio agafe....


Nova Zelanda mes de un mes...igual estare un poc incomunicat...
Ara...ja m`han dit que vaig a flipar....





7 comentarios:

Anónimo dijo...

JAJAJAJAJ

Si es que...ce n`est pas possible....

My friends...que encara que vos vul moooooolt....encara me`n vaig un poc mes lluny de voslatres...ara siq eu estare mes lluny que en la vida...ara si...

ANTIPODORAKIS!!!!!

Anónimo dijo...

Xico, m'ha donat pena a mi i tot la despedida. Bueno aixina que te perdem la pista mentres ten vas encara més lluny. Pos que flipes molt pa después contermoseu als d'aci que tem seguint la teua aventura. Es molt millor que vore a Karmele en Supervivientes, on vas a parar, jiji. Pos un besot molt fort pa que tel emportes a New Zeland, across the distance.

Anónimo dijo...

Tomy:
Ale pues, que vaja be per New Zeland, i com ja saps, aci tb te trobem a faltar, pero pa pegarte dos carxots per tot açò i l'enveja que ens estas donant...jejejejejeje. Enjoy my friend, see ya

Anónimo dijo...

YYYYYYYYEEEEEEE ROMAGERET...molt bon viatge tinga voste..acabaras en papua nova guinea o que?estigues on estigues anrecordat que un romaguereta sempre viaja en la seva energia, viste elegante pero informal..i sobretodo cumple con el blok estando en cualquier isla.Ale nen, lo dit, bon viatge and be happy

Anónimo dijo...

per cert...aço del feisbuk, es util o que?..encara no li pille el rollo. in contact asap

Anónimo dijo...

OEOEOEOEOEOEOEO!!!!!!

Si esque!!!! Ja estic en Christchurch!!!
ja he treballat al carrer...adaptat del tot...

per cert si voleu vore mes fotos de per aci, si, es util obriuse un compte a facebook.com i agregueume com amic...ENRIC ROMAGUERA, recordeu...es el meu nom...es la millor opcio per compartir fotos..aixi que pengeu les vostres i les podre vore...

ale, me pire...parapipa...ja he conegut a penya del backpacker..dani...anna ve hui...life...

Anónimo dijo...

fillde!!
ma q eres gran...i wanna be like you de major!jaja!en fin, espere q en new zealand aprengues a fer la dança q fan previament als partits de rugbi i me l'ensenyes, que mola cagalló!
disfruta ara q pots, q la vida es molt puta!
1 abraç des de terres puçolenques...