jueves, 7 de febrero de 2008

CUANDO TU VAS...YO VENGO DE ALLI...

Aurrevoire!!!! Ciao bellos!!! Bye!!!! see ya!!!! Adeu... 14.00.... el meu shuttle em du cap a l`aeroport... ara si Sydney forever...


iii............FINALLY!!!!!!!


Arribada a Christchurch...Sud de Nova Zelanda...de primeres el meu Didjeridoo sospiten que tindra alguna que altra termita...aixi que me l`han confiscat fins que torne a Melbourne...res, no podre practicar...que li anem a fer...


Aci la meua habitacio durant 2 hores...com podeu observar... tot el que necessite..la piloteta, llibre...coixi...galamur vamos...


Que passa... estava esperant a Anna, la meua germana Australiana, que venia desde Brisbane...i al final ha perdut l`avio i en el seu lloc a arribat Dani...un tio de Benidorm que vaig coneixer al Arts Factory...ens durem mooolt be....i aci les segunts 6 hores de son...acogedora, acogedora...no es...pero dormir se dorm de be..

Aquest es el plan...una ciutat a mitat de les muntanyes....fred...


mu artista to por aqui... i com no...jo no anava a ser menys... he vuelto a la calle...hui me tret 20 dolars NEOZELANDESOS!!!!! OEOEOEOEOEOE a mes d`un suc de taronja que m`ha regalat una dona i mig kilo de cireres fresques que ma donat un xaval...aixi que berenat i tot tu!!

Si...crec que he arribat al meu lloc...mireu....just al centre de la foto un cartell, que no se perque em sona...ENRRIIIIIIKE ENRIIIIIIKE...CON TODOS USTEDES ENRIQUITO ...


Nou Backpacker, nova gent, nova vida...a l`espera de la meua germana...si es que es un desastre..(si Anna, encara que se estas llegint-ho, eres un desastre...jejej)

Mitjanit!!! i arriba!!!! ja estem el trio al complet!!! dema alquilarem una furgo i a viatjar...aso comensa a prendre forma....

JAJAJAJ i continuant amb l`apartat animalets....UN ERISSS al backpacker...m`encanten aquestos llocs....vinga men!!! DEVOLVE LA BOLSA DEVOLVE... merda ja m`ha entrat morrinya...


Pos eso...lo dixo...que estare un poc incomunicat...un mes i pico per aci...el meu movil no funciona per aci...i es car pillarmen un altre aixi que vos contare via blog... estem planejant les rutes...tantes coses per a fer...


ara si 20.000 kilometres...com se pot estar tant lluny i sentir-se tant prop a la vegada... algu m`ho explica...?????



Be...ja inmers al mon Neozelandes...aci teniu una primera presentacio...pa flipar....




i aso per aci...si es real....






mil besos...no, 4645...per tots els que em visiteu...vos vull!!!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ei es impresionante!que vistas!.muchos besos tb para tu crack.ahora a dejar huella ambtactiana x allí.como x todos los sitios x donde pasas!!!!

Anónimo dijo...

flipes!SI PAREIX PUÇOL!!!jajaja..ni de conya..xicon, com podem enviar-te alguna coseta?
bueno, disfruta la fruta..ponte a disfrutar!jajaja...be yours!
sincerelly...JR

Anónimo dijo...

Yepa yepa..dos dies sense entrar en el bloc i ja te tiraba en falta..un hurra per el internet..tinc escusa, he estat currant( en el presi montilla, que friki) i me mude de casa..ja tocaba ja. Bueno guapet com estan els paisatges per ahí? estic flipant..

Anónimo dijo...

Tomy:
Molt xulo, com ja esperava, q vaja tot molt be nen, i disfruta del meu paradis, abrassossssssss

EINDRITZENTIX dijo...

Nenitos....aso es incredible.....

paraules i fotos no son prou...pero ho intentare....

es xungo enviarme algo perque estare viatjant.... el dia 8 de Mars arribare a Melbourne...si voleu la meua direccio alli vos la puc donar...ale maromaceos i maromaceas...