lunes, 11 de febrero de 2008

QUEENSTOWN...a l`adventura....

ARAAAAAA SIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Si....continuem donant guerra per aci..i el que queda....


Aso es Queenstown....un de les ciutats mes monines...



Aci teniu la nostra casa....




encara que parega dificil...dormim...no molt mal...i el que es mes important...barat...visquen les toalles coixins i demes....i de fons sonsnt sva-ters...perfect men...








increible pero cert...cap tot el nostre staff dintre mel maleter...i a dormir como un tronco i a pierna suerta...




JAJAJAJA i ara ve l`apartat freaky...EL SENYOR DELS ANELLS.....



Que me dieu d`este tipet...vos sona...l`he conegut mentre me feia una birra...es bon tio...un poc lent pero be....




Just despres...mireu quina xati...si esque...ja la tenia en el pot pero va apareixer ell..



Mal rotllo...el segurata...ale!! pa fuera de Mordor pero ja!!!!...un altre dia sera...



Si es que els que no son protagonistes, tambe tenen el seu paper...Ei!!! Que no s`heu donat compte o que!!! que legolas esta repetit!!!




Que no!!!! que soc jo!!!! si es que...teniu que estar mes atents....jejejejeje




Com no...continue treballant a carrer i guanyant els meus dinerets....




Xe tu!!! mireu quina expectacio crea una piloteta transparent...ale i amoquineu la pasta bandarres!!!

De fet...han creat una cultura maori al voltant del contact...mireu les escultures.....jejej



Com no...totalmet freakys...seguim passetjant...track amunt track avalll...encara que pareguem



Aventura de la setmana...com ja vos deia....un PUENTING DE 134 METRES... El mes gran de per aci i un dels mes grans del mon!!!!

ACOLLONANT...




IMPACTANT



IMPRESSIONANT....

I MOOOOLT ALT...

ARE YOU READY MEN????




i AHI VA.....9 SEGONS CAIENT...INCREIBLE...COM NO BERLANGASTYLE...




ESCOLTEU EL QUE DIUEN QUAN EM TIRE...SI, SI....AQUEST ES EL MEU BOT...




LLEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










A pero...certificat i tot...la corda...i el dvd...ja vos l`ensenyare...flipant....llastima no poder penjarlo...











i be...continuant amb els animalets....una estrussssss si es que aquest lloc es una caixa de sorpreses...enoooorme!!!!







I si es que damunt...aci es estiu...banyet en l`aigua congeladeta...pero...com nou....







I que conste...que encara que a contra llum...continue observantvos....







Hugs my friends...




11 comentarios:

EINDRITZENTIX dijo...

ENCARA SE`M FICA LA PELL DE GALLINA QUAN VEC EL VIDEO...QUE IMPACTANT....

A PER EL SEGUENT...

Anónimo dijo...

Casi me da argo... ¿¿Cómo te atreves chalao??jeje... Me alegro de que estés disfrutando tanto y durmiendo tan bien... Cuidat!! Muuuuuchooooossss besossss. Share

Anónimo dijo...

Tu has tingut 9 segons de caiguda, pero jo he estat tot el video sense respirar, ni he parpadejat, euuu. Que loco estas, i es que ni teu has pensat.Ma donat molta impresió tu. Ahh, i el minipiso ixe que teniu, molt apanyaet i damunt paregueu els teletubis, cadascu en la jaqueteta d'un color, que boniko, jiji. eyy, que seguixques pasanteu tant requetebé i com sempre besots de l'horta.

Anónimo dijo...

yiiiiiiiiihhhaaaaaaaaaaaa...peazo bot!!9 segons que me pararien la sang,tens uns c+,.-ns ben grans!i lo que dona el sunny...joer que moderno y que bien pensado!I tota la tropa de la comarca..i la plajeta o llac..tio, es de pelicula!Nen, i si me teletransporte?APAROMAGUERA,OE
armandet

Anónimo dijo...

Tomy:
Hijo de un cuernooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que wapo tot!!!!!!!!!! Puenting Tarantino, jejejejejejeje. Aleeeeeeeeee

Anónimo dijo...

Tomy:
Per cert, no te cregues aixo de "very nice" que diuen perque segur que estava pactat, a mes, jo t'he vist un poc tens, jajajajajajaj

Anónimo dijo...

Que loko stas nen, espectacular eixe bot, jo no se si el meu cos aguantaría eixe subidón de adrenalina, crec que se me pararía el cor avans de tirar-me, que collons??? no se si me tiraría.
Ja tinc el billet per a Ecuador, me'n vaig el 12 d'abril, aixi que si te fa te pegues una volteta per alli avans de tornar cap a l'horta. Mil bessets i a seguir disfrutant.

Anónimo dijo...

pedro:
ahhhhhhhhhhhhhh!no cualgues más cosas de estas!que nos va a dar algo de la envidia en menos de 9 segundos!jajajaj.muy guapo.eso tengo que probarlo.
solo te puedo dar envidia con un viajecito a la nieve que me he marcado con el cole esta semana.aunque ni punto de comparación.ya tendrás tiempo pa que nos hagamos una escapadita a la nieve.
un abrazo

Anónimo dijo...

ahi estamos!! eixe germanet valent, jo estic pa compensar, per això sóc tant porica, jeje..
hui el autobusero duia héroes del silencio en musiqueta, ke risa, entre dos tierras, com jo.. Ah! i ahir aní al concert de nada surf, petao petao, i disfrutí com una enana, ale i demà altre concert d'eixos raros ke me molen a mi! arigato guapo!!

Anónimo dijo...

No coment! He vist el video 10 vegades... pell de gallina? Abrasos!!

Anónimo dijo...

PENYA!!! ESTIC INTENTANT PENJAR EL VIDEO SENCERET...MOLA MIL!!!

A VORE SI ME DEIXA...ASO DE LA ADRENALINA...ME MOLA.....

ABRASOS