jueves, 28 de febrero de 2008

DO YOU REMEMBER WHEN....

BE...APROFITANT QUE ESTEU DE VACANCES....M`ANEU A PERMETRE QUE RECORDE EL VIATGET....


Recopilant fotos que m`han enviat...m`he donat compte que hi ha moltes coses que no vull oblidar...



SYDNEY...



Mira-la...abans de donar-me ni un duro...
ara, tot i estar un poc mes tocada...
tinc millor feeling amb ella...
gracies piloteta...




Si, el que hi ha darrere de mi es un Dj...
es que vaig estar tocant la percussio a una festa tecno...coses que no vos he contat...ja veus...





NIMBIN I LA WATERFALL


Entre bots i demes...la Pippa..tremenda brava dona...
va fer el que ningu s`atrevia...
ole, ole i ole!!!





BYRON BAY

La porta tancada...on anavem a fer les sessions de FIRESHOW, batucades i demes...





Les batucades i festes a la platja...
on les meues mans acabaven...pero pa tirar...




L`arribada d`Anna...




Una de les nits de la Spanish omelette...






Amics...




Staff party...






OOhhhh... cervesseta en el gran BEACHOTEL...




I per la nit continuem al BEACHOTEL...festeta...




Catalogant i descatalogant el peix...ou...que porta aquets goon...




SUSHI PARTY!!! Con mucha marcha Julien!!!




Com oblidar el Nadal del 2007...jou jou jou....




Brilliant, Lisa el dia de Nadal al seu performance...
jo darrere tocant la darbuka per a ella...nice...





Acte seguit...el nostre torn...Daisuke...germa...
hostia que fort es quan trobes a faltar a un japones...



Ahi va!!!! si...aixi de transparent va ser el meu performance...
tremendo el color de la bola magica...



Uy, uy, uy....mal acabarem tu i jo xaval...
germans per tot arreu..aci Andrea... Italian brother...




Jajajaj cada vegada que pense que aso era el dinar de Nadal..

tant diferent a la fideua de l`auela...



ara...la sobremesa...TREMENDA...jejeje...





L`arribada de la SPANISH PEOPLE a Byron!!!
Neus...rapida como una bala...fugaz como un relampago...
pero crec que te quedares amb que era Byron...



A la piscina del Arts...





Bon Christmas, ay..merry Nadal..o algo...





La vida a Arts Factory....molt dura...si, si, si...

tot el dia tocant la guitarra...




fent malabars...




fent amics...





fent Tequila`s parties...




Cap d`any al festival Woodford...im..pre....visible...








RAINBOW TEMPLE


Amb la tranquilitat que el caracteritza...





La bona vibra i gent que t`envolta...






I com no...les sessions de riure i tocar...com toca...mai millor dit...





FRASER ISLAND





ARRIBA...ABAJO....




AL CENTRO....




Y PA` DENTRO!!!! SALUT!!!!

Brindo por las mujeres que derrochan simpatia...
ah no que ara no toca esta....






VISTO LO VISTO.....







3 comentarios:

Anónimo dijo...

arman
eiiii nen, com no, guapisimes les fotos..pero per on pares ara?..jo estic emocionat--la setmana que ve me baixe a valencia, en plan falleret..i laltra vanen estos a barna..asi que a disfrutar, que fa falta. A vore si parlem aviat, que ja tinc ganes.Musus

Anónimo dijo...

cordeguix diu...

Hola nino!

Una altra que s'apunta a baixar la setmana que ve a València en plan falleret! Feia molt que no em passava per ací a vore't però... he entrat ací només m'he alsat... i es que he somiat que el Dur, Vicent i tu venieu a despertar-me al piset de Barna! IMPRESIONANT! He obert els ulls en una alegria... que ni ta mare quan et veja de tornada a l'aeroport!

La veritat és que se't troba a faltar pels escenaris...

LOTS OF KISSES AND REGARDS!

SEE YOU SOON?

CARLA.

Anónimo dijo...

Si vosaltres em trobeu a faltar a mi.... imagineuse.. jo a tots vosaltres.... barabaritats!!!

a esperar toca...