lunes, 25 de febrero de 2008

Si Nova Zelanda fora un Donuts...Wellington...a vore...com va a ser un donutS??!!!

Comensa la nova vida...despres del Sud...sempre be el Nord...i per a comensar...la Capi...aquest es un bon resum... si seguim en estiu...


Si ja sabia que el viatge a cuba d`aquest estiu seria una premonicio...tot el que m`envolta i m`agrada d`aquest lloc te algo que vore en aquest Country sense Dictador...


i en efecte...a Cuba Street es on estic treballant actualment...es un carrer peatonal... molt transitat...es a dir perfecte per al meu contact ball..que cada dia es un poc millor..pero poc...

Aci la teniu, Cuba street...la veritat es que cada vegada la gent em coneix mes...no se si aso es bo o no perque la gent que ja m`ha donat algun dolar...ja no me`l torna a donar...pero be...repartim somriures...

I aci la bona noticia..ara mateix puc nadar en els diners que guanye...200 dolars en 3 dies...un total de 5 hores...tremendo..crec que me quedare per aci una temporadeta a estalviar pasta...


PAAAAAASTAAAAAAAAAAA....



Dime afortunat pero es que ademes aquesta setmana es la ARTSFESTIVAL aci en Wellington...tot un concert...performances al carrer...teatres...circ...



Anit vaig anar a un espectacle tipo Le cirque du soleil... la hostia!!! es deia LA VIE, tambe francessos... em vaig fartar de riure i flipar amb acrobacies, malabarismes i demes... era un poc car pero va valermoooolt la pena...a vore quan penge el video...





Vaig anar tambe a un concert...es un dels millors grups Neozelandesos...dels que estan aohita de moda... OFFSHOP... ahi va...

Aso es amor...be..en realitat estan ballant..pero be..si..son els meus companys d`habitacio..de tal palo...


Aso es el que equivaldria al nostre benvolgut palau de les Arts i les Ciencies...pero aquest es gratuit...cap a dins...
Per una altra banda esta el Te Papa, peaso museu i a mes gratuit, on tens tota la informacio sobre el mon maori, definitivament crec que la millor opcio..es comprarme un vaixell...no pagues acomodacio...viatges gratis...

Sabieu que a Nova Zelanda hi ha un vaixell per cada 10 persones...i lo que encara es mes fort...hi ha 4 ovelles per cada persona!!!!!!!

Aci teniu...aso es Wellington...m`encanta..crec que me quedare una temporadeta...

Es genial..combinen passat i present, edificis joves versus palaus imperials...ciutat nova, jove, desperta...mmm...siii....

Edificis brutals i el tramvia antic que apatrulla tota la ciutat..mes exemples dels que vos parlava...


Si...son LACASITOS...


De moment...aquesta es la meua ciutat...espere que vos agrade...me passen coses un poc extranyes...l`altre dia mentre currava vaig coneixer a un Maori, un ballari professional, que em pregunta si jo era ballari...que li agradava la coreografia...jejej..ja veus i em va convidar a la seua festa d`aniversari aquest cap de setmana..ja vos contare...

mil o dos mil de tots pa tots...

CYA!!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Eiiii!!! Mare, qué guapo estás!! y cómo te cuidas!! me alegro ( y me muero de la envidia) de lo bien que te lo estás pasando... aunque yo ahora tengo como unos 20 y pico días de fiesta...mmmm... En fin... Te tengo que proponer un plan... Ya te contaré por mail...jeje y no es lo que piensas porque eso no te lo tengo que proponer ya que está decidido... Besos. te quiero muuunnnchoooo. Share

Anónimo dijo...

Por cierto, hace una semana me llamo Bea... ya ha sido madre de nuevo!! 3.200kg, 50cm y muy guapo... Ya te contaré mejor. Besos otra vez. Share

Anónimo dijo...

Hello bello...si que esta guapa si la city, i damunt estiuet..per aki, en ganes de que arribe la caloreta. Per cert, les fotos estan molt guapes..a i sare..el fill de bea pesa 3 tones!!!!!a pues de lo que se come se cria.
Bueno nen, ahi a guanyar pasta i a disfrutar de la life. Mil de tot tambe a tu.ARMI

Anónimo dijo...

cordeguix diu...

Ale, no et perds una tu eh! De festival en festival y tiro por que me toca! Digues que sí home! T'estas perdent el ambientillo, que dic ambientillo, ambientazo electoral que hi ha al carrer...Mai havia vist fotos de homes serios i en corbata tan grans! MUA*



CARLA.

P.D.- Cada dia estàs més guapot xic!

Anónimo dijo...

Anem a vore...penseuse el que dieu..perque he estat mirant i guapo no puc estar perque nomes isc en una foto i estic fent una carassa aixi que expliqueme...que passa???

estic a l`espera de la nova informacio...espere que no siga tan pesada como nuestro hijo de cada anyo...

disfruteu dels petardos..que sense ells...no se jo que vaig a fer...jejej

cya!!!

Anónimo dijo...

Jajajajaj es veritat darrere de mi...estic jo mateix en la foto...

Gonzalo...quant de temps invertixes al meu blog???? es increible pero cert...ojo de aguila...

vale, m`heu pillat estic actuant al fectival i guanyant milions...no volia dir-ho...pero ale, ja s`ha descobert...jejeje

regards..