lunes, 26 de noviembre de 2007

UN ENRIC MILLOR...UFF, XUNGO........

EEIII!!!!!! Posi... cada vegada me costa un poc mes...pero aci estic...la veritat es que com a casa...treballant en algo que me mola molt (estic donant clases de contact amb les pilotetes, 6 hores per setmana nomes...3 dies, 2 hores cada dia...i tinc la tenda al camping gratis...) ...aprenent cada dia un monto de coses...millorant...(per a vosaltres) tornare millor que era.. no ho dubteu...

Per exemple, l`altre dia vaig fer una excursio amb un tio que controla la zona Outback, es a dir, aquells llocs on no hi ha absolutament res...ens ensenya com alimentarse, com extraure aigua dels arbres, com fer perfums...com casar...un salvatge vamos...

Aquest tio fa aquest espectacle...Didjeridoo, guitarra, i percusions tot al mateix temps...ja vos ensenyare els videos...
Be..las cosas vienen como vienen...pero l`ltre dia una amiga em va portar un retall de diari...en este posava que Arts factory havia segut nomenat el millor backpacker de NSW...aja...molt be...en efecte es tremendo...pero lo curios es que en la foto...estic jo amb el Didgeridoo...si es que no puc estar mes integrat...
Aci teniu la meua tenda...a la part de darrere Alex amb una amiga...es el nostre jardi personal...(bueno ara meu) perque ara estic vivint soletes...de lux...
Si...30 graus i l`arbre de Nadal en marxa...Papa noel tot abrigat...si es que ja sabia jo que aso de tindre la sang al cap...que locura...
Jully, Andrea, Danielli, Lara, Vivianne, Henrique i jo...aso es un directe al Beach Hotel, aquest es un lloc on quasi tots els dies hi ha concerts en directe...realment esta de lujo...
iii...si!!! aquest es el punt mes a l`Est de tota Australia...el marca la meua bola de contact...encara que nosaltres encara arribarem mes lluny....
Vam caminar per les roques fins l`ultima...aquest si que era el mes llunya posible...les ones trencaven amb forsa a un metre nostre...al pobre alex anava a fer una foto i el va sorprendre una ona gran...xopaet..ell, motxila, camera...res important...jejej

Andrea, David i jo....esperant la cerveseta... el que fa l`Aborriment
Diumenge...22.05...tot ilusionat...pensant que el bottle shop (lunic lloc on es compra la cerveseta) estava obert...vaig arribar i es aquest lunic dia que tanca a les 22.00!!!!!
Aci teniu una xicoteta part del meu treball...la gent amb les pilotetes...intentant donarli un poc de vida...avui he tingut com 10 alumnes...Good!!!!
mireu la cara que se li ha quedat a la gent al vore el meu workshop (taller)...
tranquila Mare...ja tinc tota la roba ben neteta...
I que sapigueu que continue pensant en vosaltres i que desde la platja, la piscina , camping, o cuina....vos estic observant




















Mil besos freakis!!!!!

13 comentarios:

Datos de contacto dijo...

Tioooooo!!!!!! que wapo tot!!!!! damunt currant en les p.... pilotetes, jajaja, kasort de tio...Ale, que seguixca tot igual, o com sempre te dic, millor. Abraç

Anónimo dijo...

YYYYEEEE EL ARMANDET I EL KIKO,yeeee que ya sabem que no te oblides...supossem que ahí en mig dd la jungla es un poquet complicat trobar un ordenata lliure, en tanta sargantana enganchada al chat.Aquí tampoc toblidem encara que tampoc tenim ganes de voret...si que pottt!!!!Ale nen ahí en el talleret te veig de puta mare, como anillo al dedo. CUIDAT MOLT.

Anónimo dijo...

ey quant d temps sence saber de tu!!!ha veig que estas de categoria, quina emveja que dones!!!i ja has eixit al diari d'alli i tot jejjejeje be quan tornes, si tornes, quedarem que els musics del didge son molt buscats per a la dansa contemporania, mil besets wapo!!

paula

Anónimo dijo...

Good!! Nosaltres ací també fem cursets de supervivència al curro i a la rutina de cada dia, ejejeje... M´alegra saber que ja controles els mitjans de comunicació i comences a eixir a la premsa, has tardat massa, eh??? Weno, la setmana que bé, vuic veure´t presentante a les presindencials... Bay Bay!!!

Anónimo dijo...

Nenito!!!!!!!!
No prengues tant el sol que et confondran en uno d'ixos que toquen el "digerido" i no et deixaran eixir de la reserva!!
Increible lo del curro... ni pensant-ho! Per cert, molt bona la cara de "aqui estoy" en la foto del periodic.
Bueno rockeret, que seguixca anant tot igual de be!! Ací també et trobem a faltar, sobretot en moments com el concert dels Chemical d'ahir!!!
Besets de part de Ana!
Un abraç!!!
Zure ;)

Anónimo dijo...

Tot continua de lujo...ara men vaig a fer un poc de surf...despres d`haver currat dos horetes...me lo merezco...aci estic fent una xicoteta family...que si japos, alemans...mallorquins...freaky, freaki, freaky!!!!

Gracies nens, cuideuse molt...

vos vull molt!!!!

Anónimo dijo...

arman...ara en nadal, t´anem a tirar en falta men.Fes bona cosa de surf i ja faras de mestre aki.CUIDATMIL

Anónimo dijo...

Ole com t'ho estàs passant! I que continue xiquet! Esperem que no pel be de la comunitat, però a este pas no tonem a vore't el pèl per ací eh!
Ala! Surf, waves, and good luck!

1 BESOT!

quim dijo...

Ei!Enric, et seguesc cada setmana ací al blog. Quina enveja. Et trobe a faltar melenut.

Anónimo dijo...

Vale, acabe de llegir el post dabans i allò de "pel bé de la comunitat" ha sonat molt a VIVA LA COMUNIDAD VALENCIANA!
Sorry honey!

MUA*

Anónimo dijo...

tom, arm, pau, zur, cor, tona... gracies...m`encant que em recordeu...jo tambe vos trobe a faltar...a vore quan trobe un moment i actualice...

besos my darlings...

Anónimo dijo...

UNOS ME DICEN ARLO, OTROS QUE NO LO HAGA.
Y AL FINAL YO HAGO LO QUE A MI ME DA LA GANA.
GOOD LUCK TAZ-MAN

EINDRITZENTIX dijo...

CARO QUE I KISHO...CADACUA QUE SESPAVILE...ARLO...NO...ARLO...CHEERS MATE..BE CAREFUL WITH TAZ...TAKE CARE OF HIM...

I MISS YOU MEN