martes, 20 de noviembre de 2007

Crazy days....

Bueno...la vida a Byron continua...arround the world...el mestisatge aci es brutal...aci teniu la reaccio dels japos quan dius que eres espanyol...increible...descollonant-se fins ....tard...Ahir van fer el Talent show on qui vulga pot fer un performance...Daisuke, el meu amic Japo me va sorprendre 1000...es el puto amo..crec que es el 2on miilor a Xapo...increible...Nova icorporacio!!!! Aci teniu a Alex, Alema...amic que vaig fer a Sydney i ara me le trobat aci, i caaaaambio!!!! Ara me he comprat una tenda de campanya on dormim els dos...baratet....ja vorem quan comence a treballar...
Aquesta es la festa que fa l`esglesia tots els dilluns, dijous i divendres....i tots els dies soparet gratis....malabars batucades, guitarres..toooot el dia...great!!!!Ahir vam estar en Nimbia, vam alquilar un cotxe i cap alla...es un viatge genial...un Alema, dos Japos, una holandesa i un Espanyol...es de xiste...vam estar a un local on tenien instruments per tocar i vam estar fent una jam session brutal...5 hores alli, ja vos contare amb detalls...I per la nit...festa a la platja...pa variar jo tooooota la nit amb la darbuka (me fan mal les mans reillo...que faig?? jeje) i el salvatge de Daisuke a la seua...es el millor!!!!Rasbai, Maruko Alex, Manja, Anna, David, jo...plan...

ale me pire que el solet que fa es pa disfrutarlo...

see you mates....

11 comentarios:

Datos de contacto dijo...

Ahhh pues!!!!!! estas ja moreno, eh? joder aci ja tenim tots la pell mes palida..... Jo cada vegada crec mes que no tornes, pero bueno....temps al temps. ale a seguir igual...o millor!

Anónimo dijo...

arman...pos si no torna anirem a buscarlo, que ahí crec que no se esta gens mal.I si, jo tambe tinc la cara del color de la cal i sempre más gelat que un poll..i tú tot morenet, tot el dia al solet...aixó son vacances i lo demés tonteries..ojo i cuidadin en la esglesia no te trones kiko o cacaguet.Per cert, ¿el blok es rollo chiste?..va un alemany, un japones i un espanyol, y el espanyol guanya en el chiste..ale cacaguet a pasarho bé, mil abraços

Anónimo dijo...

Daisuke, Tisuku.... Has conegut a Kayuko??? jajajajjaj... als Xapos te´ls tornes cap ací!!!! Ara estic amb el Pedraco a Torrent... Weno un abràs!!!! AMBTCT...

Anónimo dijo...

ei, que guapo el fardatxo, porta't un cap a l'hort que segur que menja mosques i mosquits, ens anir�a de puta mare per a l'estiu.
Reillo diu que un exercic� facil per a dependre i ensenyar-lo es paradile, que es algo aixi com *dreta, dreta, esquerra, dreta, esquerra, esquerra,dreta, esquerra*, i repetir fins a l'infinit, el problema es agafar velocitat per a que sone guay,per a mi es dificil, pero jo soc penosa en la percu, a lo millor a tu se te dona millor. Per al dolor de mans crec que lo millor es joder-se un rato. Binga xiquet, molts besets.

Vicent dijo...

Perraaaaaaa!!
Que barbaritat de penya que coneixes!! Jo he de fer el viatget este també però 10 anys!! Excedència! excedència!!
Ja estic entrant als sindicats pa vore que fa falta!!
Jo ja veig lo fas!! açò del blog està ben xulo,jo te conte una miqueta...al cap d'any vaig a Berlín, el pont a potser a Madrid, i en Febrer a Carnestoltes de Tenerife que està Lloretus allí, no és Australia però és de PM.
Una abraçada

Anónimo dijo...

Jajajaja, estic reservantme...me queda molt estiu encara..aquesta setmana comensare amb el surf...ja vos contare...de moment batucades a la platja..didje...guitar...plan...

cuideusemens!!!!

Datos de contacto dijo...

Je cangurman, que pasa que ens tens abandonats? ja t'has oblidat de la gent de l'horta? aiiiiiiiiiiii, si es que no es plan.
Aleeeee, esperant noticies teues.
adeu

Anónimo dijo...

Eii,que ja t'has perdut? has entrat ja en el mon aborígen sense wi-fi, ni ordinadors, ni cables adsl ni banda ancha? es que m'aborrisc en el curro i les teues historietes m'entretenen pero bé, ací tarem a vore que contes. Aprofite pa saludar a Vicent, Hola Vicent!!! com va per Barna? es que fa tant de temps que no el veig com a tú, teu pots creure. Des del teu sopar de despedida que no l'he tornat a vore, com si haguera anat a australia en tu, jejeje. Bueno pos aeeuuu perles, ja mos vorem pronte ,Vicent, i en principi mos vorem en abril, pa Enric.

Anónimo dijo...

La friki 2635, alias ta mare, està esperant que penjes alguna cosa al blogg.

Ja te val!!

Datos de contacto dijo...

Aixo es que está molt be el retonyet, jejejejeje. Ja s'oblida de la gent de l'horta, tot el dia parlant anglés i coses d'eixes....Si es que...no es plan

EINDRITZENTIX dijo...

Ei!!! si es que estic moooolt...pero que molt ocupat...ho sent molt...ara complire...