sábado, 17 de noviembre de 2007

Byron Bay..mi caaaaaasa.....

BRRRRRRUUUAAAA!!!!!!!!

Ja estic aci...la veritat es que cada vegada es mes dificil posar-me davant de l`ordinador...ara, no sera per que no tinc ganes de contar-vos...be, com que ara vaig tot el dia amb el banyador...la camera no la porte damunt...aixi que s`haureu de fer a la idea de moltes cosetes...

De primeres dir-vos que he decidit quedarme aci fins cap d`any com a minim....s`esta mooolt be!!!!! i la festa aquesta pot ser brutal...

Me passen moooltes coses...

El dissabte nit vam acabar a una festa a la platja...increible que bon rotllo...batucada on jo era el solista (gracies Reillo, tant de temps mirante m`ha servit de algo...aci soc jo el puto amo en la percusio...no t`ho pergues...) fogata, musiketa...i quan es va fer de dia ens vam donar compte d`on estavem...White Beach una mini cala d`aigua cristalina bordejada d`una bosc mega frondos...els pels de punta...

Si la veritat es que estic tant sumament integrat a aquesta cultura que he decidit que disfrutare amb la seua musica...aixi que m`he fabricat el meu propi Didjeridoo...aci teniu la progressio...




Recordeu que vos vaig comentar l`existencia d`uns ANDRAGONS enormes...aci el teniu, mas xulo que un 8...no, la roda no es de camio...pero ja esta be ja...

A qui he conegut?? a vore... spanish people...

Sergio..de Soria...i una amiga de Dinamara o per ahi...

Antoine...Frances...pero com si fora de Massanassa...controla el Castella...

Anna i David, Mallorca i Eivissa...dos cracks...a ella ja la vaig coneixer a Sydney, viuen al mateix backpacker...bonro total....amb ell ani l`altre dia a la festa de la platja

I vamos, una depenya que no tinc images pero no calen...

Per cert er colmo...sabeu que vaig a treballar a aquest Backpacker?? si!!! pero no netejant no...vaig a fer un taller de malabars... contact...que de lujo, he d`anar al camping del backpacker a viure i me pagaran part de l`estancia, genial!!!! al final li he dit a Dasuke, un japones, que fem els dos el taller junts, aixi ell tambe pagara menys...ell me deixa dormir a la seua tenda...

aso ve tot rodat...no cal esforsar-se en que les coses isquen be...nomes cal deixar-se portar...

I miss you Guys!!!

10 comentarios:

Datos de contacto dijo...

Eiiiii Hola!!!!!!! I wanna go to Australiaaaaaaaa!!!!!!!!!! what a mother fucker!!!!! si es que al final no vaig a entrar mes al teu blog maxo, la enveja creix cada vegada mes. Ja veig que va tot be, per aci, com te vaig dir, no me puc queixar ni molt menys je je... Hui (diumenge) hem quedat a fer una caldereta de bogavant al poli...Ja t'envie les fotos per a que no t'oblides de nosaltres.
Aeeeeeeeeeeeeeee

Anónimo dijo...

Aso de l`horari es curios...he rebut un comentari abans de penjar les fotos... si es que... ajajajaj

a vore la caldereta ixa com queda crack!!!

Anónimo dijo...

No hem quedat amb que eres autosuficient?. Jo m'ho havia cregut.

El meu correu és incompatible amb el teu. Només amb el teu.¿?.
Un bes.

Anónimo dijo...

ARMAN--jo tampoc he pogut vore les fotos...i el bogavant pa vosaltres..ahir kiko i jo ens currarem una paella valenciana de puta mare...concert de fito i avui fira de la neu..ara descanse.Ara ja puc dir que se fer paelles..no com la que tu feres ahí..es coña, t´abuela ens va tirar una maneta..i te tira en falta,res que no sapies. Bueno men, a vore si ens convides a una festa entre coconuts.ALE, A PASARLO BE ENRIKI...CUIDAT I FES SURF

Anónimo dijo...

PD; el que con japoneses se acuesta, mojadito se levanta...

Anónimo dijo...

eeeiiiii quina enveja pajariko!!!!, collins si esque estas millor que vols jejeje,a vore si poses uba foto del fardatxo que tinc molta curiositat...res per aci tot be, amb fresqueta però be,res les meues companyeres de pis i jo despres de vore el teu blog hem pensat que hem d'anar a australia però encara no sabem quant jeje,pues molts besets i seguis cuidante igual de be muak!!!

ah ja faig mis primeros pinitos am contact jeje poquet a poquet.

paula

Anónimo dijo...

UOU!

Això, a vore si penjes ja la foto del fardatxo que com a bona futura biòloga... em tens intrgadísima (i a tu ja et tenim més que vist ;)). Com ben t'han dit ja...L'altre dia va haver cocert d fito! Mooolt xulo! Però supose que... Australia no hay más que una, i a Fito el pots vore quan vullgues!

Jo també tenia mirat un viatjet d'un parell de mesos o tres amb unes companyes a la India... però... despres de "vore" tot allò... potser ens ho repensem!

Amb lo del Didjeridoo... Per ací la ciutadella de Barcelona causaries furor! Està tot ple de gent fent fresa amb aquell "trasto" (amb carinyo lo de trasto). Diuen que és prou complicadet això d'aguantar l'aire i fer-lo sonar com toca! Ja et dic, jo ho he intentat i... sense comentaris... absolutament penos!Ah! I vaia sort que et paguen per fer malabars no? Han passar de ser una afició a una forma de sobreviure! XD

Cuida't motxilero!

Anónimo dijo...

Yeee, yeee pareixes cocodrilo dandee a mitat selva, ca sort.D'ací poket te vex tallant figuretes de madera en navaixeta i fente colgants de dent de cocodrilo o cuerno de jo que sé. I cotilleos no mos contes, has ligat??? triunfes en la boleta tant com ací??? Hi ha amor en el puesto ixe hippie que tas trobat??? jejeje, un poket de "tomate". Te contaria cotilleos d'ací pero com ja suposaras, la emoció, el misteri, la intriga,la aventura no formen part ara mateix de la nostra vida, jiji, bueno, a no ser que mos atraken, o mos trenken el vidre del coxe o algo aixina, que tamé mos sol pasar.
Bueno wapisim, a fer mal per ahi, com sempre BESOTS dsde la republica alcàssera.

Anónimo dijo...

Increible, eixa supervivencia es digna de supervivientes. Percusionista Solista???? jejejeje, que bò. Ara quan veja a reillo li ho contaré, que ell no te accés a internet. A vore si te explica algun exercici facilet i te forres, dime per a quin instrument, el llembé?
No m'he he enterat massa be de lo de boba, com que ja la punjaràs tu?, en les vacances de nadal?, pero si no vas a estar.
Vinga xoto, besets.

Anónimo dijo...

Aci me falta temps...tinc tantes coses que fer...que se macaven els dies prontet...per aci prima el bonrollo...aixi que me adaptat a la primera...a boba la punxeu vosaltres!!!! en decembre...i la percu...per a timbals, darbuka...no se ja ho domine...