martes, 23 de octubre de 2007

Pozi, tambe plou en Sydney...ves quina cosa...

Sips.......l`Opera House....no era de conya, encara que el seu contructor no la va vore es...im-prezionante!!!
No me pregunteu perque....pero ma fet gracia...cau es cau...i el tio anava tot pagat en la camiseta dels collons...jajjaja
Que es??? una ciutat o un bosc??? Impresionant el Royal Botanic Garden....Guillem...fliparies...
Per a que vejau que es cert, que no mestic baixant d`internet les fotos ESTIC ACI!!!! EN PERSONA!!!!!
Que quina es la relacio entre un hospita i un porc....vosaltres voreu...
A vore...aso es algo mes que la casa de la cultura de Picassent no???...peazo biblioteca...si es qe son mes cults...mare!!!
Anem a vore tota la gent que es music i va al conservatori de Torrent....veritat que este conservatori te algo mes de glamur???? i perque no li podeu pegar la volta que si no...
I res...aso es sydney i el poc temps que tinc per a explicarvosela...crec que se feu a la idea...espere..encara que heu de vindre per saber el que se sent...a vore si pique a algu i sen ve...perque si no...
0405828079....si raro...pero ja soc un tio nou...tlf, compte corrent, nom, casa, plans, uff, pero aixi i tot no pare de parlar de vosaltres, Picassent amunt svaters avall, que si spain, que si valencian...despres el cap de setmana desta espanyola que ve Paco, de Madird, Rober de Pica, Neus dalcasser Rayda de Gandia...com en casa...
Miralos, els meus adversaris....dema que no ploura me posare al seu costat...a fer el meu performance...a vore qui se trau mes diners...ajajajjaja

2 comentarios:

Datos de contacto dijo...

Tio, quina enveja sana.....A vore si tant de fer la ma en la dixosa piloteta et va a servir d'algo i tot, tu! vinga, q seguisca tot tan be.
Abraç

Anónimo dijo...

hola artista!!! que estava jo pensat que me monte un numeret i men vaig cap allà, em prestes pasta? jejeje molt xules les fotos, impresionant l'opera house, algun dia ballare alli...o no...però d'ilusió també es viu :)per ací tot bé amb nous prejectes d'actuacions ja et contaré...molts besets pajariko (el pajariko es per a que sàpigues qui soc, que no em se registrar el lloc este :)) tens bona cara simtoma de que t'estas cuidant aixina que seguis aixina! molts besets muak!!!!!