martes, 30 de octubre de 2007

Do you remember when...

Ja veus, una setmana i pico fa d`aso...mare que reguapos i aseats!!!! ni una cara d`estes vec ultimament si no entre al meu propi blog...si es que...ce n`est pas possible...

And after dinner...pa variar...ole, ole, ole, ole i ole!!!!
Sam, gracies per el movil, me esta fent una funcio que la flipes...que grande eres...ara, que algu m`explique perque en esta foto estem els dos aullant....aaaaauuuuu lobo hombre en Paris...
Ahi va la hostia ahi!!!! Que gentola...normal que tingam tres ocenans pel mig!!! si es que l`unic aplomat es el de blau de darrere i no el conec...ai!!!!
I com no...el meu benvolgut Dani!!!! Daniiiiii!!!!!!! posat bo ja perfa!!! vull parlar amb tu, aviseume de com millora i quan arribe acasa...El meu paralel...podrieu vindresen tots cap a aci...ho pasariem de be...aci fan jam sessions per a grups...i es que els fariem pols...son molt paquets...va!!! que en vueling esteu en un momentet...o no...!!

Dani t`estime...cuidat, que te cuiden i...lo de Alejandro sanz vale, pero lo de menjar cigarros s`ha acabat!!! jajaja


Es una llastima pero no me deixa penjar els videos que he fet...ja els voreu en laseguent vida...

Besos abrassos i axuxons...qui els vullga...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

ei wapis! ja tenia jo ganes de vore fotos d'eixa nit! Per cert, el dissabte vaig anar a vore Dani, està milloret, encara que de vegades es nota cansat, però va be. Un parell de setmanes em va dir que li quedaven alli.Ja té ganes de festa i de viatjar a pesar de tot, tantes que em va intentar liar a mi...per a que veges que va be.

Un beset
Raquel

Anónimo dijo...

Jajajaja no saps quant m`alegre...aixo es que l`envien a casa pero ja!!! kjajajaj

seguiu cuidantse que en res voy pa casa a visitarvos..o no..jeje