jueves, 25 de octubre de 2007

Per fi he trobat treballl

sorry falten fotos i videos...les noves tecnologies...



La veritat es que nomes es per a que se feu una idea...perque el video...no diu molt...la gent me mira...pero he gravat un minut en el que la gent no se digna a donar-me ni un duro...


ara, que conste que jo ja considere aso el meu treball...it`s hard sometimes, but I enjoi a lot with it...




Aso que vegeu es el meu sopar d`ahir....llenya!!!!! Lawka...seafood with vegetables....picant com el chili!!!! tremendo el tailandes d`ahir....ara a les 9 estava ja dormint...aquest mati he notat que m`ha abandonat el jet lag...per fi...




Aquest es el capita Hook, personatge important a Australia...i tant...te una estatua i tot a Hyde park...jejeje




I aquest es el plan...metro de Sydney, estacio central, jo i la piloteta..junt a la motxila musical...despres d`una hora i mitja... mireu com he acabat...


r

Ara ha valgut la pena...28,95 Dolars Australians!!!!! OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEO

Hui soc un poc mes felis que ahir...ara ja considere aso el meu treball...este es el plan final...


Asi a l`habitacio fent el recuento en la cerveseta...gran dia hui tambe...I asi regocigantme amb la meua ardua tarea...Damunt hui toca festa....be, que anem a ferli...



besos pa tots!!!

7 comentarios:

Datos de contacto dijo...

Collons quina sua que portes nen. No está gens mal el teu primer sou australiá, eh? si es que tens una asort que no es normal xaval. Mira, m'alegre moltissim.
Aleeeee, fins el proxim missatge, je je je je je. Si no pareix que estigues tant lluny....noooooooooooo

Gonzalo dijo...

A puessss... sembla que la cosa va be, no??? Felicitats Enric... ja deia jo que les classes que et vaig donar tindrien els seus fruits jejejejej ;)... Weno... 28,95 abraços!!!

Anónimo dijo...

be be be requetebe!!!!si es q...it have to be

Anónimo dijo...

yeee, m'alegre de que te paguen per sangüanguejar per ahi en la piloteta, ja que eu vas a fer igual per lo menos guanyes algo,jo tb tic sangüanguejant en la faena, pq veig el teu blog tots els dies, faena fuigggg!!. ahir va ser l'ultim svaconcert de la temporà,i tu per ahi a 20.000 km.bé perla, un besot i que te vaja tot igual de bé que ara...o millor.Besots dsd el poble dels garramuts

Anónimo dijo...

Ei!
Se't va trobar a faltar per Alacant, diuen...

Qué bé que et vaja tot tan mel! Ja has trobat feineta aixi... com qui no vol la cosa... I damunt t'agrada!

Cuida't molt Enric! I sobretot TAKE CARE!

Un besot molt gros, i un abraçada encara més forta!

Anónimo dijo...

ke pasa nen soc el armandet....per aki per el curro...bueno en la pasta k has guanyat en el teu suor...i mai mes ben dit, ya pots pagarte unes vacances en españa..pues aixo ke fas falta. Ale men a disfrutar, yo al tajo..parlem

EINDRITZENTIX dijo...

JUAS!!! Garcetes xavals, necesite forces...aso de malabarejar magota...jejeje

Que algu me conte que tal el concert del 25!!!!

si es que no teniu faena ni res!!!! ale a treballar tots!! jajajaja

dema fikare alguna fotillo...