lunes, 15 de octubre de 2007

Açò m'és familiar...

I si és que algo te clar este xiquet, és que a 18.000 de distància...trobarà a faltar a la family...
Als que han passat per la familia també... el Tatoo tu!! Quin personatge!!!
Als progenitors...que "aquella noche de lujúria y pasión..." ja sabien que arribaria lluny...però no tant...

My sister!!!! Mireia!!!!! si es que no pot ser...clavaita, clavaita...pero con la narisss...más.....BONICA!!! (Mig viatge va per tu...que gran invent la motxila musical...gracies!!)

I com no generació amunt i avall!!!! M'auela!!! Que vaig a fer jo sense ella!!!! & mesos sense arròs al forn...Fideua...canelons....Tortilla de l'Auela d'Enric!!!!! si es que és famosa i tot!!!
I la pequeña Carmensita i William...a vore si a la próxima la Jam session encara la millorem...tireu-li a l'intrument...Fardatxos!!! (dels papis...me falten fotos...Pep, Nuria...ja vos contaré...jejeje)
Madre mial!!!!! El primol!!!! Este Quico si que és un crack!!!! El meu segon germà....sé que m'esperarà...amb la tranquilitat i parsimònia que el caracteritza...però m'esperarà...
si no comproveu-ho vosaltres mateixa...açò és amor...I por me fa quan arriben els dinars i sopars familiars....la de menjarots que me vaig a perdre...bueno... que anem a fer-li... temps al temps...
Que si mare!!!! que estic atent!!! no me separaré del grup!!! jejejej Vosaltres espereu que a la mínima que se donem compte...ja estaré contant-vos...lo mal que s'està per allà...atents... Ah!!! i que no m'entere que te tornes a liar en el Bob Marley ixe!!!! Mare... no és el teu tipo... jajajajajaa






7 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola!!

Vaia caretes eh...
La foto amb el gatet s super bonica!
I te mare una crac! XD

Ja aniràs dient com et va per allà!

CUDA'T!

Anónimo dijo...

I si!! Ta germana es una minitú en dona!!

Anónimo dijo...

ei figura!! que tingues molt bon viatge, i no t'oblides de tornar quan toke eh??molts besets per a tu del sur au a volar pajariko!!! te trobare a faltar, besets!!

Anónimo dijo...

Moooooltes gràcies!!!!!!! tant a ells com a vosaltres....vos trobaré a faltar... si es que és normal...m'aneu a faltar...
bsss

EINDRITZENTIX dijo...

cordeguix...intercanvi com el teu...coredeguix...

Tomy dijo...

Eiiiiiiii nen, que fort, ahi ix jo en una fot en monyo super prim i en altres sense monyo, açò no pot ser mariconasso.....Aguanta que en Juliol....ja saps i si no.....a la pampa pibeeee!!!!!!!!
Abraços i bessets

Anónimo dijo...

estàs fet tot un fardatxo!!!!!

la sister