martes, 1 de abril de 2008

EL TORO DE OSMELBOURNE...

El temps passa...i quan pensava al principi del viatge..."i al final...Melbourne..." pos si...ja ha arribat el final...aixi que a les sis en punt...com marca el rellotge...Melbourne is `till alive...



COOOOOL.... Ja estic en Melbourne again!!!! mira...la Cathedral de fons..que mona...brunswick streeet...danger!!!!


Tornem a la cultura...a la selva cultural...aixi que bordejant el ACMI Museum i Flinders Station... arribem...


Pel sur....St Kilda...un dels millors...suburbs...o com es diga...en aquest Parc d`atraccions, que esta a mitant avinguda...creieme...to el mon entra per la CARA... jajaj que malo...


Si home!!! si es que no pot ser...acabe de llegir el que me fica al blog...i mira el que me trobe al girar el primer canto....nenita...que passa!!?? senyals per a que vaja tornant??? aaale...vooooy!!


Fortuna...aquest setmana contnua le Comedy Festival de Melbourne...cool...he decidit que anire a un dels mes....barats...jejeje dime rata...o backpack mentality...




Pos si...vaig anar al que valia 5 dolars...Escolta tu i valgue la pena...interessant...he de copiar-ho...era improvista..amb una paraula del public...que vos sonara a alguns...pero era un musical...si, quasi tot cantat!!! guapo de veres...estos que estan al reves...

Jajjaja i precisamnet aci teniu a un dels actors del teatre de l'altre dia...jugant una partida de strreetskacks...



Per fi...he trobat el meu transport ideal a Melbourne...es un cotxe antic...per alla encara se'n veuen alguns...aci teniu...un 2 cavalls...a la australiana...



I be...parlant del meu llit...vos he dir que he canviat el piso d`una furgona per un llit de matrimoni amb vistes al mar!!!!



A mes com al final he decidit que l`Uluru no es un lloc que no es per mi...que no anire...al final ha vingut ell a la paret de la meua habitacio...



Aci teniu les vistes desde la MEUA habitacio...



L`Arc de Santmarti desde la cuina....



I be...vos explique...he estat vivint, i he de dir que millor no se pot estar, a casa de Sonia (germana de Gus...sva...) i Jason...(el litri Oz)... la millor parella del mon...m`han acollit com si d`un koala ferit em tractara...he estat com a casa...
Aci la teniu...si es que la tenen mes be...40 min de la city...tranki...



Que que he fet per aci???...mmmm...disfrutar....amb les benaes de cocinitas...i damunt aprenent del Jason...cocinitas...mayor...


Enjoy your meal men!!!


He aqui...LA ULTIMA CENA...no...molt trista no paeix no??


Si...despres de sopar un poquet de dols no fa mal...

i despres...momento musical...

Jason...you know...I`ll ask for your new talent...

i be...com que per aci arriba el fred...quasi millor que me`n vaig cap al nord...mireu el que ve....



si, de vegades me fal falta caputxa i jaqueta...i cervessa..clar...



Jajajajaj aso va ser curios...aci tenio a Terminator Sonia parlant per el Skype amb sa mare...Eva...jajaj es curios tindre una foto amb una a Melbourne i l`altra a Catarroja...


Ara...amb Miquel Gil...jejejej ara millor que mai...recorde les teues lletres..."DE SOBTE UN ABISME PLOU I L`AIGUA NO MULLA..."... Miquel...si que mulla que t`ho dic jo...



Casualitats de la vida....l`altre dia estava comensant a treballar amb la piloteta...al centre...i quan portava 2 minuts va apareixer Rober...el picassentero!! i als 2 minuts va apareixer Sonia....aixi que vaig decidir que aniria amb ells a fer-me unes cervesses...ai, que anem a fer-li...



Si es que quan dic que estic tornant es que estic tornant....si es que aso no te color...mireu quines taronges valenciane tenen per aci....si es que te ke ser...



Jo...a la meua...continue practicant a la platgeta...para un buen y propspero anyo nuevo...


Noticies noves...Mare...que me he casat...i no vaig a tornar....ara, he fet una foto de la ceremonia pa que no digues que no t`he he dit res...

i aprofitant...m`he comprat un cotxe...res...un Hammer Limussin...per a anar tirant...


Be...arriba el moment...de despedir-se...Rico...see you soon bro...

Nika, Jana...I`m really glad I met you...take care...

Sonia..gracies...peazo de setmaneta que m`he pegat...ara...ells pareixen mes contents de que me`n vaja....jeje




Jason...are you married??? ja estic contantels dies que falten pa la paelleta en Mallorca...


Noticia trista....se m`ha trencat el jew hap...comprare un nou...ja el coneixereu..tremendo!!!



Uff!! cuanta cosa!!!

Ja sabeu...res de propaganda...ara...que maneres tenen per dir-ho per aci....

take care...

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Pues sí... No sabía como recordarte que tienes que volver ya y decidí abrir un coffee por ahí...Pa que te acuerdes de mi todo el rato...jeje!! Mare que guapo estás!! Bueno, lo que me consuela es que ya no queda nada, ¿no? Por aquí tot bé... pasando los fines de semana en el news... Muchos besos!! Share

Anónimo dijo...

hy mate...he parlat en tu fa un rato,i tinc que dirte que eres un friki..res nou,i supose...but what about this girl!!!is amazing(la que li tires el ganxo)...las viejas tacticas de batalla.Te veig en res...armi, ah, hello sare guapa!!

Anónimo dijo...

EVA:
Yeee, ja veig que Jason i Sonia t'han cuidat bé ehh, jeje. Per ací tem recuperantse del cap de setmana, ja sas la festa de Melina, kuan vingues ja voras les fotos pq el dia va ser mooooolt berlanga, en actuacions de tot tipus, jeje. Este finde anem a Barcelona, Arman, atento que nem cap allà tota la tropa, al concert. I bé espere que la proxima vegada que parle en tu siga en persona, oeoeoeoe, que ja tinc comboi. BESOOOOTS

Anónimo dijo...

"friki" nº 7000:

Se't troba a faltar pels concerts SVA! See you soon?


CARLA.

Anónimo dijo...

Tomy:
Vas a vindre al final o que? si es que......com diu Arm, ixa técnica ganxo a tope en la "weaky", jajajajajajajajaja, no está mal, no...ummmm. Ale pues, see you soon pal. Per cert, jo continuant en la meua linia de buen samaritano, igual si decidixes quedar-te per aci tinc un treballet per a tu, que lo sepas, i suposse que si ix endavant estaries prou interessat...bueno, ja no te dic res mes. A vore si me trobeu entre tots uno per a mi que paguen molt i no treballes res, vale? ale pues deeuuuuuuuuuuuu

Anónimo dijo...

Pues si...la verda...mu bueno el chai tea en tu coffee...anda que me acorde de ti penka!!!! que bueno...

Jajjajaj m`encanta que en aquestos comentaris arribeu a parlar entre vosaltres...jajaj diu molt aixo...buff 7020..visites...too many...

Ja tinc ganes d`estar entre vosaltres, tindreu mil coses que contar-me i crec que jo...tambe...si, va a ser que si...

treball???? maybe m`interessa...si he de fer lo meu clar...jejej

CARLA!!!! You`re the winner!!

my guest number 7000...thanks...and more than thanks...

xxx

byoronforever...again...

Anónimo dijo...

Pues si...la verda...mu bueno el chai tea en tu coffee...anda que me acorde de ti penka!!!! que bueno...

Jajjajaj m`encanta que en aquestos comentaris arribeu a parlar entre vosaltres...jajaj diu molt aixo...buff 7020..visites...too many...

Ja tinc ganes d`estar entre vosaltres, tindreu mil coses que contar-me i crec que jo...tambe...si, va a ser que si...

treball???? maybe m`interessa...si he de fer lo meu clar...jejej

CARLA!!!! You`re the winner!!

my guest number 7000...thanks...and more than thanks...

xxx

byoronforever...again...