jueves, 24 de abril de 2008

COM A CASA..A CAP LLOC....

Be...la veritat es que supose que ja ningu passara...pero nomes dir-vos que la ultima setmaneta va ser una de les mes especials...a un lloc especial...Byron...



Tornarem a fer les festes al bosc, amb Didjeridoos, guitarres malabars, fireshow...


Vaig continuar coneguent a nous i virtuosos guitarristes,...

Bueno...i tots els que com jo tornaren a CASA per aquella epoca...ciao bellos!!


L'ultim fireshow...especial, em van dedicar una cansoneta...mare que bonicos...


Mireu-la...si es que tot en Byron rebosa bellesa i energia...BONICA!!!

ah!!!!!!!!!!!! UNO QUE SE'N VAAAAAA!!!!!

Dj total...tremenda...sobretot a la foto...si..esta posesa...

Punxeu aci...per vore algun que altre recordatori...

http://www.youtube.com/watch?v=5xw8_j2ZWDk

Brutal, m'encanta esta foto...la family....si no es por no ir...pero menos mal que ells venen cap a Espanya...


L'ultim Buddha Bar...si es que mireulos...tots rebosen energia, fins i tot el dibuix de darrere!!!!



La ultima pantera rosa....oohhh...que llastima...


http://www.youtube.com/watch?v=X-Fs-Yhu82c



LA YOKO!!!! BONICA AGRACIA!!!! Mare...la meua mare japonesa....


Encara que siga se que estare per sempre per alla, perque a Reacapcio han penjat l'anunci on publicaren que Arts Factory era el millor Backpacker de per alla...i ahi estic jo i el meu didjeridoo..per sempre...jeje que guay

Aquest...el 60..el meu ultim numero al Campground....ja no em fa ninguna falta....snif snif...

L'utim dinar...Thai food...i amics...que mes es pot demenar??



Mark, gracies...ens vorem a Benidorm..no patisques...


Brad, I miss you allready...I'll remember you, sure...


si no...mirare aquest video mil millons de vegades....jjajajaja

http://www.youtube.com/watch?v=stbhtC3cWeA

Shera...ciao...take care...

El millor treball del mon....quants Wraps m'haure menjat??? massa?? jejeje

Aquesta amb la Pippa...si...5 minutets abans de...pirar-me per sempre...



AIXI QUE BYRON... ciutat amb mooolta energia, especial, creieu-me, si teniu l'oportunitat viatgeu...si podeu sols..i si s'atreviu...acosteu-se a Byron...compte... es adictiu...trust me...

Compai!!!


No hay comentarios: