viernes, 14 de marzo de 2008

El Gran Prix...del verano...40...degrees..

Be...que dir-vos...que sense molt de temps lliure....aquest soc jo jugant amb la oiloteta al carrer...i ja ho se...no perix que tinga molt de exit pero al final...encara que estm a 40 graus...



Si...al final el que val...val..i despres de pagar acomodacio, menjar, mobil, laundry, cervessa i tota la pesca...me`n vaig de Melbourne en 209`65 dolars !!! MALAMENT NO ESTA... damunt estic estalviant i tot...



My Melbourne family...tremendos...la veritat es que ha segut una semaneta genial...si es que la gent de Byron Bay....tiene argo especia...aci el gran soparot del dime





Pero be, m`he de despedir de la caseta....ha estat be tindre la meua independencia...Que acollidora...mirala ella




Seccio animalets....no se podeu ni imaginar...aquest es un dels animals mes escandalosos que conec... fa algo aixi com guiri guiri, guru guugug guieriir.....insoportable...




I pa que no se diga...SECCIO CULTURAL aquest es el museu d`Art Aborigen...la veritat es que es la canya...vaig anar anar amb el meu germa frances...





Simbologia...molt llarg d`explicar...el cami d`invasio dels blancs a Australia....real como la vida misma...






La kelly Family de per aci...o es Armando and Cny




Beautiful...






Tambe...realisme...perque no...




I aci esta!!! Rico!!!!! el meu germa Frances...desde Byron con amor...crec que passare molts bon moment amb aquest maromo...jajaj






Si, en plan intelectual en el museu...que pasa!!??





i...arriba el moment de les 10 diferencies!!!!!



Llastima que no me deixe pegarli la volta....ale a entretindres...



Uela, No t`ho cregues...de paella tradicional aso no te res...estos se creuen que ficant carn i peix en un perol tenen una paella...jajja ni idea....No sabeu lo que trobe a faltar la paella els diumenges!!!!





Bueno...llega el momento....estic a làltra punta del mon...pero el alonso me persegueix...raro que no me l`haja trobat pel carrer...

Si el cartellet en rosa, molt molt molt, no li pega..pero bueno...





Llastima...no me deixa ficar els videos!!!

ja vore ja.....

Com vos deia...amb el maromaceo este...furgona en mano.....jajaja...mare meua el que ens espera...vos seguire informant...quan puga....si no se perque pero estic ocupat, jejej..





Next stop.....
ADELAIDE.....

2 comentarios:

Anónimo dijo...

armmm

pues si que estic guapo en versio fil...primet primet..i a tu te falta la faldeta de paya..si es que!!Nennn al final les falles acbaren por todo lo alto...con mascleta i tot, aixo si..encara no soc persona...i estos venen a barna el divendres..edei que ganes. Bueno nen cuidat molt i ens vegem prompte. Milabracets

EINDRITZENTIX dijo...

mmm...ja queda menos...