lunes, 10 de diciembre de 2007

Christmas i 32 graus???

HOLA HOLITA!!!!!! Com esteu!!!!!!!????...per aci...la vida continua...com sempre amb novetats...a vore que vos conte...
De primeres....si...ja ho se...tarde molt...pero es que....treballe molt...prepare performances...estic liaillo...ara a vore si me contracten per treballar a un festival a cap d`any....

De moment tinc un treball nou...estic repartint flyers, tickets...al carrer per a internet gratis en una agencia de viatges...esta le lux...3 hores per dia...4 dies a la setmana...nomes dient...jelou...fri internet?? conec ja a mig poble...i al cap de les tres hores la veritat es que necessite un poc de soletat i trankilitat...
Per altra banda continue amb el workshop de Contact amb nous alumnes i d`altres que repeteixen i comencen a millorar..m`agrada vore com evolucionen...dime profe...

A mes ara vaig a comensar un taller de percusio...la gent vol que li ensenye a tocar...aci soc el amo percusionalment parlant...criteri?? pues aixo...mes faeneta...de moment disfrutant dels espectacles de foc que nos brinda el Budda Bar...aci teniu part d`ell..a primera fila que estava tu!!!!


merda...no em deixa....llastima...

L`adventura per a la setmana que ve es la seguent...al meu backpacker el dilluns nit fan un espectacle que es diu Talent show...la gent amb talent pot mostrar el que sap fer davant les 500 persones de backpacker...i la setmana que ve vaig a eixir jo...molt friki...

2 shows...els dos amb Daiske, primer jo amb la guitarra tocant spanish style i una canso nova que he tret i ell amb el pandero japones...molt divertit...i despres amb la meua darbuka...i ell amb el pandero i demes instruments extranys...Ja vorem si vos puc penjar el video...valdra la pena...

A mes ens han demanat que fem un performance amb les pilotes de contact al Daiske i a mi....si es que...kalite kalite...






Si, aquesta es la persona (encara que no ho parega) mes virtuosa del mon...es el millor malabarista que conec...amb tot...es un dels millors del mon amb les cadenes i el doble stick...a mes es music..toca tot que li tires i va neixer el 1982...que gran es!!! si es que es com el meu germa aci...


La unica cosa que no `agrada d`aquest lloc es que la gent se`n va...aquest es Nati...un bon colega israeli...se`n va anar ahir...unos van otros vienen...
Tambe se n`ha anat Alan, Rober (un xaval de Picassent, que ha vingut un dia a Byron) i Sergio, l`espanyol de Soria que ja vos vaig presentar fa temps... ara la comunitat spanish es redueix a Anna, jo i un tio de Benidorm...un tio prou extrany...makineto..va a Masia i tal..no pega molt pero be...

Aquestos son els mes grans...francesos els dos...Julian...

i Rico...al concert de trance music...pero amb didjeridoos i percusions i bateria...m`he pillat el cd...ja l`escoltareu...brutal...


Aci els teniu el diumenge pel mati, al merkat alternatiu que monten aci...genial...

Al mateix mercat ferem un taller de percussio, aci teniu al trio la la la, Ales, Andrea i jo...un pa kin kin un pa kin kin....

I al carrer tambe la montem, aci ens teniu el diumenge despres del concert, amb els didgeridoos, percusions...i un rogle de 40 persones el Jonson street, la principal de Byron...

Mes coses...el diumenge passat...va ser la festa de Nadal per al personal que treballem al backpacker...impressionant...beguda i menjar de gratis...ja se podeu imaginar...i cadascu havia de dur un gorro fabricat per ell mateix..jo anava un poc de HARE KRISNA...


Si...es real...
Irlanda, Dinamarca i Espanya...es que fe de cada combinacio que pa que...
Haya, Diaske i jo...desde Japon con amor...son lo milloret de backpacker...Aquesta es la cara que resumeix aquesta velada...funny de veres...


I aquest es el concurs de disfresses...els mes originals havien de fer un pase de modelos...pa cagarse...Increible...Talouss beach...moltes ones i uns paisatges...que amb una foto se podeu fer una idea...pero es que es brutal...

Que passa aci??? que a part d`animals extranys...tenen esports extranys...aci veieu les competicions del diumege mati...els xiquets se fiquen el gorret i s`entrenen per a fer de socorristes en un futur proxim...ara, contra el taurons poc tenen que fer estos...jejej


Aixi que vos deixe, vaig a repartir uns quants flyers...estic un poc ocupat, tres treballs, 3 performances a assatjar, la gent vol que li ensenye percusio...sopar, dinar, viure, moure...pero que conste que vos conte....com s`esta per aci...

vos vol molt i vos troba a faltar...performansman...

besos!!!

see ya!!!

13 comentarios:

Datos de contacto dijo...

Eiiiii, ser asmolaor, es lo millor del mon, que freaky xaval. Aixi m'agrá que ens informes a tope del que fas. Nosaltres per aci sense novetats, Armando ve este divendres, amb unes ganes de que vinga que te cagues, preparant algun que altre sopar, etc. Bueno, un abraç from Picassent

Anónimo dijo...

Hola performansman, ja veig que tas ocupat pero per ací ja teniem ganes de saber de tu.Ma que teu estas passant bé, ara l'enveja ha passat a admiració, vegent el que fas, com t'adaptes i els amics freaks que fas, tio, qualsevol no seria capaç de moure soletes cap allà i viure com ho fas tu, molt bé rei, tic molt orgullosa tu. Moatros estem preparant la festuki a l'hort, Xicuto ja te els flashos i la bola de disco preparà,i Nando i Palis tenen que fermos una sesió de dj's, ja te pasarem fotos perla. Un besot molt gran, ja tindrás informe de la festa.

Anónimo dijo...

Aixóooo dic jo, ya tocaba ya.Que de puta mare que estas per ahí...aixó es vida nen!!!!yo en ganes de baixar...el diumenge aprofitant el meu aniversari he reunit a tota la peña en el capri per a fer un soparet...deixarem un lloc per a tu, a vore si te dixes caure.Nen t´acabe de contar en un altre moment que estic en la feina.

Anónimo dijo...

tio, enguany no sé qui farà la percusió en les cançons dels dinars de family, no sé qui se clavarà en Pep, i no sé qui farà muntatges amb el photoshop.. per cert, t'arreplegue les estrenes???? disfruta, pendó, i tu tranki , que com jo torne a casa com els torrons, jo m'encarregaré de que no sobre ni gamba ni allioli. un bes, germanet

Anónimo dijo...

Siiii...la veritat es que yinc tanta cosa que visc estresaillo..no m`ho puc creure...molta cosa...pero amb ganes...es facil..

mira que ara si que estic preparat per a la percu...3 o 4 hores cada nit a les festetes...me busken aposta per a anar a tocar...funny sister...funny...dili al tio de la meua part que se fasa la ratlla a l`ltre costat que ja comensa a clarejar-li un poc...jejeje

Crec que es lo millor que me pot passar...que els meus estiguen orgullosos de mi...si, estic deixant el pavello ben alt...aci pensen que tots els espanyols token flamenco, rumba, percusio malabars..aixi que aneu practicant...

No me digues aixo arman...jo tinc la festa el dimarts....pero el capri es el capri...i vosaltres sou vosaltres...mmm... I miss...

Extrany un nadal sense vosaltres...tots vosaltres...

mil abrasos!!!

see ya!!

Anónimo dijo...

NEEENN YA SAPS QUE ESTE NADAL SENSE TU SERA UN ALTRA COSA...pero tu disfruta de la vida per allí, que jo tambe ho faría. Eres el amo, açí i en el altre canto del món.I no t´estresses tant que eres un hiperactiu. Per cert, ¿ de que parla el teu colega japo? A vore si podem parlar un dia via telefonica.Ganes de voret...abraços...i torrò, o lo que se menje per ahí..

Anónimo dijo...

mare meuaaaaaa com et troba a faltar la gentolaaaa jajaja,es normalll...be q continue la aventura aus q queda pa rato...i dili a la gentola q conegues q es normalll,q ets un loket q va per ahi alegran cors...ala a pasar calor cabrooo!!!i nos un fret q et cagues...si es q ets un...fill de pute!!!!.
besssssssssssssss

Anónimo dijo...

AAAHAHHAHHA!!!! 38 graus!!! i currant...ultim dia de curro...

seran extranys aquestos nadals...pero...els disfrutare per contarvoseu...

nen!!! el japo diu...SER ASMOLAOR ES LO MILLOR DEL MON...versio japo..jajaja al viatge a nimbin...bonisim!!!

i jo no se que fer amb les meues jaketes...estan tiraes a la tenda...i necesite tallarli les manegues a les meues camises...el lorenso apreta...antipodes??

avui beach party....mmm...see ya!!

Anónimo dijo...

L' "ASMORRAOR" és DIASKE o DAISUKE. Els dos són malabaristes?
Bessos....La family

EINDRITZENTIX dijo...

jajajaj lasmorraor es Daiske, que s`escriu Daisuke...pero que el seu nom de performance es Jonathan..no t`ho pergues...

besos...i parlem prompte...

Anónimo dijo...

Des de Tarragona un ser de Carcaixent fill d'un encontre sexual entre un namekià i la filla de Freezer (ostia, sóc net de Freezer) t'envia un fort abraç i un sac d'enveja xa q l'afones en la mar... q bé q vius cabronaso...
Disfruta peaso de monstruo. Una casalleta a la teua salut!!

Anónimo dijo...

... xo q bé q vius...bufff!!! afona el sac!! afona-lo!!!

Anónimo dijo...

Hello, as you may already discovered I'm fresh here.
In first steps it is very good if someone supports you, so hope to meet friendly and helpful people here. Let me know if I can help you.
Thanks and good luck everyone! ;)