lunes, 17 de septiembre de 2007

Faena??...Madrid...Barna...

Posi...es lu que te...la setamneta passada...com que no tenia res que fer...vaig decidir visitar dues ciutats, i ja veus, van tocar Madrid i Barcelona.


La veritat és que mal no está, només que se't plantegen pateos molt importants com són els 8 Km de la Castellana...metro?? aspall q cau la torre...damunt van provocant si és que...
Com no, la meua funció vital la vaig complir...obtindre públic al "Retiro", ja veus fins i tot a la porta d'Alcalà la vaig deixar a l'inrevés... Per cert, ací vaig trobar una gran contradicció...cotxes + cibeles?? Però no diuen que cibeles no conduscas....don pio?? jejee Algú reconeix a este pavo? a mi em sonava...és presentador a Teletaxi, on treballa Armando...va eixir al Granhermano 3era edició...un tio guai...i a més, ja ho diu a la bolsa..ell no és tonto... Eh aqui ya la nocturnidad...con mis dos anfitriones madrileños...al costaet del Oso i del Madroño, que, no sabeu quin és el real eh...una pista...el calvo no és el Oso... I pa aquells que encara me diuen...ja vorás.. al final no te n'aniràs...POSI!!! Vaig anar a l'embaixada de les antípodes i ja està clar, m'han dit que mal, mal, mal mal, no s'està per allà...

I ací al meu gran colega madrileño...molt friki ell...també se'n va cap a Australia com jo, te un motarrón i ni puta idea d'anglés...bueno i apart és poli en Madrí...(però bueno açò és irrelevant...jeje)

Ací teniu un passeig de dia amb la peazo moto, lo flipant va ser al tornar cap a sa casa de nit, paseo nocturno por las calles y avenidas de Madrí, lo recomiendo tronco...


Jajajaja..i bé, la segona part de la setmana he estat a Barna...amb moltes coses que contar...jajajaj però he decidit només regalar-vos una imatge, diuen que valen per mil paraules però en este cas val per mil descollonos...ajajjjaj, ací está, el Melonaman o més conegut com libelulaman... vale que l'operen, però he de dormir jo en ell...jejejej





No hay comentarios: